Gå til innhold

Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hva er din grunn?

Anbefalte innlegg

Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hvorfor? Hva gjør forumets så avhengighetsskapende? Har du noen gang tenkt over dette?

Personlig bruker jeg forumet for å "koble av"?

Hva er din grunn?

Bare en tanke.

:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er interessant å lese meg til mye av den kunnskapen som finnes på forumet, uansett tema. Spesiellt interessert blir jeg i religion når diskusjonene flyr i vei, men holder meg til å lese dem.

Er mye nyttig kunnskap som sirkulerer her. :)

Lenke til kommentar

få hjelp med mine problemer og lære av andre sine. utenom det er det jo enormt mye rart og lese her, nyttig som unyttig. i tilleg er det jo mye morsomt og lese. når en ikke har noe annet å gjøre en stund er det nok å lese på her når en er ferdig med nettavisene.

Lenke til kommentar

Har ikke altfor mange serier å se på for øyeblikket, så blir gjerne forum som tidsfordriv om jeg har en 10-30 min til overs. Nå kom jeg for eksempel hjem fra en treningsøkt på kvelden. Da sjekket jeg Mine Innlegg mens jeg lagde/spiste middag.

Litt avhengig er jeg vel, så blir nedtrapping snart.

Noen tråder, som filmtrådene, bruker jeg som inspirasjon om jeg ikke vet hva jeg for eksempel skal se på.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Det er mykje kunnskap ein kan hauste frå å lese og skrive i deler av forumet som samfunnsdelen og eg har lært utruleg mykje bokmål og nynorsk i språk-delen. Kvifor eg bruker så mykje tid i sosialt-kategorien, har eg ingen anna unnskyldning for enn at eg har for lite å gjere. :shrug:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

For min del har det vært fotballen den siste tiden... Før det var det bil, og opprinnelig var det Bærbar PC som gjorde at eg ble medlem her.

Men det drar jo med seg en del andre topics undervegs også.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...