Hrodebert Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hvorfor? Hva gjør forumets så avhengighetsskapende? Har du noen gang tenkt over dette? Personlig bruker jeg forumet for å "koble av"? Hva er din grunn? Bare en tanke. Endret 1. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg sitter her for tidsfordriv Greit å diskutere litt også Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fordi det er morsomt. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For det er gøy å lese postene til alle idiotene på forumet. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 1. Du kan diskutere hobbiene dine. 2. Det er sosialt å bli kjent med andre folk. 3. Tidsfordriv. 4. Det er morsomt 5. Det er interessant. For meg gjelder vel alle, kanskje nr. 2 i mindre grad. 1 Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 koble av, tidsfordriv, roe meg ned og få hjelp med problemene mine Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg blir på en måte hekta, da jeg alltid føler jeg må følge opp det jeg har skrevet i en tråd. Men jeg gjør det først og fremst for meg selv, har ingen større mening med forum-horingen min. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg blir på en måte hekta, da jeg alltid føler jeg må følge opp det jeg har skrevet i en tråd. Kan kjenne meg igjen ved dette punktet Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg syntes det er interessant å lese meg til mye av den kunnskapen som finnes på forumet, uansett tema. Spesiellt interessert blir jeg i religion når diskusjonene flyr i vei, men holder meg til å lese dem. Er mye nyttig kunnskap som sirkulerer her. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 aner ikke hvorfor. blitt en stygg uvane. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Si det, er ikke helt sikker. Burde vel egentlig slutte. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 få hjelp med mine problemer og lære av andre sine. utenom det er det jo enormt mye rart og lese her, nyttig som unyttig. i tilleg er det jo mye morsomt og lese. når en ikke har noe annet å gjøre en stund er det nok å lese på her når en er ferdig med nettavisene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ntwååh Du er søt du gutten min Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Har ikke altfor mange serier å se på for øyeblikket, så blir gjerne forum som tidsfordriv om jeg har en 10-30 min til overs. Nå kom jeg for eksempel hjem fra en treningsøkt på kvelden. Da sjekket jeg Mine Innlegg mens jeg lagde/spiste middag. Litt avhengig er jeg vel, så blir nedtrapping snart. Noen tråder, som filmtrådene, bruker jeg som inspirasjon om jeg ikke vet hva jeg for eksempel skal se på. Endret 1. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Si det, er ikke helt sikker. Burde vel egentlig slutte. Hvorfor det? Har du noe bedre å gjøre? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Det er mykje kunnskap ein kan hauste frå å lese og skrive i deler av forumet som samfunnsdelen og eg har lært utruleg mykje bokmål og nynorsk i språk-delen. Kvifor eg bruker så mykje tid i sosialt-kategorien, har eg ingen anna unnskyldning for enn at eg har for lite å gjere. Endret 1. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) For min del har det vært fotballen den siste tiden... Før det var det bil, og opprinnelig var det Bærbar PC som gjorde at eg ble medlem her. Men det drar jo med seg en del andre topics undervegs også. Endret 1. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fordi jeg, som sikkert mange andre, er rammet av finanskrisa og ikke har jobb, enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå