Detoxer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei Jeg er på leting etter mus og tastatur. Rekkevidden på være god siden jeg har tenkt til å sitte et stykke unna (2-3 meter). Jeg vil at det skal være et kombi sett, altså ikke mus og tastatur separat. Det skal heller ikke være så alt for dyrt, max 600 kr. På forhånd takk Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Samme trenger jeg! Må støtte opp til 5 meter ihvertfall. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Samme trenger jeg! Må støtte opp til 5 meter ihvertfall. Kjøpte meg Microsoft Wireless Laser Desktop 7000 i helga. Koster kr.595,- på Lefdal på Alnabru. Ser faktisk at det billigste alternativet på nett er Amentio til kr.725. Jeg sitter 3 meter unna pc'n, og det funker helt perfekt. Tastature føles å være av god kvalitet, og musen er også helt grei (kjennes litt lett ut, men sitter godt i hånda). Så til denne prisen vil jeg si at du får mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå