Xvani Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 venstre høyttaler er høyre og motsatt, dvs at lyden kommer på feil side. Kunne sikkert byttet, men samme feil med headset og dessuten har jeg det koblet mot stereoen, så det er ingen løsning. hvordan bytte om i windows XP slik at høyttalerne blir byttet om? (venstre blir til høyre, og omvendt) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 venstre høyttaler er høyre og motsatt, dvs at lyden kommer på feil side. Kunne sikkert byttet, men samme feil med headset og dessuten har jeg det koblet mot stereoen, så det er ingen løsning. hvordan bytte om i windows XP slik at høyttalerne blir byttet om? (venstre blir til høyre, og omvendt) Hvis ikke softwaren til lydkortet ditt har en funksjon som gjør dette, tror jeg ikke det er noen annen utvei enn å bytte venstre og høyre inngangen på stereoanlegget (evt. koble headphones direkte til det og bytte plass på høyre og venstre PC-høyttalere hvis du bruker slike i tillegg)... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Dette her bør det være en annen løsning på. Jeg bruker onboard lyden til MSI KT3 Ultra (realtek 97 brikke) Det finnes ingen software for å reversere dette. Dette begynner nå å bli litt kritisk. Har formattert, men det hjalp ikke. Andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå