HCG Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hei! Jeg har startet en klan med 10+ folk. Vil gjerne at du skal bli med. Alle kjønn og alle aldre er velkomne... Så hvis du vil bli med i klanen, sifra her og registrer deg her Hvis du vil bli admin på klanforumet, kontakter du meg på PM Om vi skal være norsk eller skandinavisk klan er ikke bestemt ennå, men forføpig er vi bare norske. Vi spiller: Akkurat nå spiller vi bare Killzone 2. Skal sikkert begynne med CoD4, CoD5 og CoD6. Endret 8. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Jinj Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg joiner gjerne vist det fortsatt er mulig. Mangler mic og headset akkurat nå, men skal få skaffet det ganske kjapt. Har ikke så mye erfaring med FPS på console eller klan, men jeg lærer fort Jeg har mine fleste erfaringer med online spill på PC, men den er for øyeblikket ute på dato så jeg tenkte å begynne seriøst på min ps3. Jeg spiller ganske hardcore rundt 30-50 timer i uka. PSN: Jinj81 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jada, det er fortsatt mulig å bli medlem Jeg så at du hadde registrert deg på forumet, men du må dessverre registrere deg på nytt. Har byttet fra phpBB- til IPB-forum, så registrer på nytt. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Vi rekruterer fortsatt! Lenke til kommentar
Steffluss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg blir gjerne med! PSN: Steffluss Rank 6, somregel MEDIC. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Registrer deg her. Tror nok at vi starter å spille snart, for vi har ikke startet enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå