Mr. Bojangles Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei Må ha nye sommerdekk, da de jeg har nå er helt slicks. Så ... Hvem i Stavanger-området er billige på salg og montering/balansering av dekk på felg? Forøvrig skal de være i dimensjonen 205/40/16 - så kanskje noen kan anbefale meg et billig og bra dekk? Har sett på Dekkonline.com, mye billig der - men føler at de hundrelappene jeg sparer fort kan bli spist opp av et grådig veksted. Eventuelt hvis noen har avbalanseringsmaskin i kjelleren. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Stikk innom Dekksentralen like utenfor Randaberg du:) så får du det du er ute etter. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Drar opp denne igjen. Skal ha dekk over fra stålfelger til alu. Noen som vet en billing plass for montering og avbalansering? Lenke til kommentar
pittball Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Drar opp denne igjen. Skal ha dekk over fra stålfelger til alu. Noen som vet en billing plass for montering og avbalansering? Tipper du har montert dekkene dine nå, men holder på å sjekke opp litt selv for øyeblikket. Rimeligste til nå er: - B & A dekk på madla, 775,- for montering, balansering og ny ventil. 1125,- inkl montering på bil. Mekonomen (Auglend): 250,- pr dekk Dekksentralen (Tasta): 1200,- Endret 1. juli 2015 av pittball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå