Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Skal selge mitt 3 1/2 år gamle digitale speilreflekskamera. Men aner virkelig ikke hvor mye jeg skal ta.

Det er et Olympus E-300 + standardobjektiv + veske.

Selv betalte jeg ca 4500 med veske og frakt.

Setter stor pris på hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket objektiv følger med?

Spørsmålet er vel heller til hvilken pris du får solgt det dersom du finner en kjøper.

Garantitiden på tre år har i tillegg gått ut.

Dersom du finner en kjøper vil jeg tro en realistisk pris er på mellom 2000-2500 kroner for hele pakken.

Det spørs om det ikke heller kan lønne seg å beholde det i reserve.

Lenke til kommentar

Ikke godt å si, men som forrige innlegg sier så er vel spørsmålet om du klarer å få solgt det. E-300 var jo et greit kamera da det kom, men Olympus har blitt mye bedre de siste årene. E-330 er vel det eldste Olympuskameraet jeg ville anbefalt noen å kjøpe, og da pga den spesielle Live View funksjonen.

Så på ebay og der lå "Average used price" på rett over 200 dollar. Jeg vet ikke over hvor lang tid de har regnet, men det tyder jo på at det fortsatt omsettes noen E-300.

Lenke til kommentar
Hei! Skal selge mitt 3 1/2 år gamle digitale speilreflekskamera. Men aner virkelig ikke hvor mye jeg skal ta.

Det er et Olympus E-300 + standardobjektiv + veske.

Selv betalte jeg ca 4500 med veske og frakt.

Setter stor pris på hjelp :)

Max 1000,-

Lenke til kommentar

Vel - standardobjektivet er ikke allverdens. E-300 er veldig bra på ISO100 og ISO200, der har det klare, fine farger. Men det suger ekkel kamelpung på resten i forhold til dagens standard. Hadde det selv - og solgte det videre til ei venninne for 1200 kr for halvannet år siden. Jeg vil si at 1000 er en grei pris, for det følger jo med en kameraveske.. ;)

Lenke til kommentar

ca 1000-1500 er vel det som er realistisk å få solgt det for. Men er utrolig hvor mye folk faktisk gir på finn for ting og tang.

e300 er brillefin på lav ISO 100-200, men fra 400 er vel det tilnærmet ubrukelig, sjarmerende liten murstein dog med en skikkelig byggekvalitet:)

Regner med det er 14-45 som følger med. Absolutt mer en godkjent til å være en Kit linse. Olympus kit objektivene har jo fått endel godord rundt omkring, sett i forhold til hva de faktisk koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...