Lars-Erik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg trenger noen små hvite skråstilte (nedover) høytalere for veggmontering. De skal være bakhøytalere (trenger ikke bass) for surroundanlegget og monteres oppe bed taket (men feste i vegg). Bør være ferdig vinklet (ikke stativ) og festes rett på veggen. Noen som har noen idee? Har lett rundt på nettet, men finner enten bare sorte, eller med festestativ (blir for stort og dominerende)? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Noe slik som System Audio Talent? Ok, de blir ikke vinklet nedover når de henges på veggen uten veggfeste. Endret: Men til gjenngjeld stikker de ikke langt ut fra veggen. Endret 1. mars 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Stilige, men kanskje litt over min prisklasse til dette prosjektet :-) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Selv bruker jeg hvite Paradigm Cinema 70 bak (eller dvs foreløpig ligger de bare på gulvet mens jeg leter etter hvite stativer ) De er litt dype, men vegg-hvit farge, veldig små og jeg gav 995,- for paret på hifi-klubben. Er ikke direkte vinklet 45 grader, men har skått kabinett med både nøkkelhullsfeste og 60mm skruehull bak og innfelte terminaler (tenkte selv jeg skulle feste på vegg, men bestemte meg for stativer i stedet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå