Gisle Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hei alle sammen! Jeg har kjøpt meg ett DVD-video kamera. Med det fulgte 1 stk 8 cm DVD-RAM plate. Men jeg kunne godt ha tenkt meg noen flere. Men hvem selger slike plater? Jeg fant ingen hos www.komplett.no og heller ikke hos www.flexi-data.no. Vet noen av dere hvor jeg kan få kloa i ett par plater? :-? Lenke til kommentar
_SwiX_ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei alle sammen!Jeg har kjøpt meg ett DVD-video kamera. Med det fulgte 1 stk 8 cm DVD-RAM plate. Men jeg kunne godt ha tenkt meg noen flere. Men hvem selger slike plater? Jeg fant ingen hos www.komplett.no og heller ikke hos www.flexi-data.no. Vet noen av dere hvor jeg kan få kloa i ett par plater? :-? Var nettopp på komplett å så på dvd-ram plater nå jeg så jeg er ganske sikker på at de har... Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Ja de har vanlige 2-sidige 12cm DVD-RAM-plater , men ikke 8cm. 2-sidige DVD-RAM plater som jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå