Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Endre på mange sider uten inline frames..

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går ann og endre mange ting på en gang, asså jeg tenker på en web side, uten og bruke "inline frame" osv. et script eller noe som fikser biffen?

hendvenner til www.washup.tk , se på siden og toppen, der har jeg brukt inline frames, men jeg synes det blir for dumt! Derfor ser jeg etter et script/format som kan endre alle disse uten og åpne hver og en siden for og så kopiere/lime osv. (uten inline frames)

Mvh. o/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke akkurat et svar på ditt spørsmål.

Men jeg trur du i fremtiden burde skrive php skript og gjøre disse objekt orientert.

Da implementerer du bare skriptet der du trenger det,dermed trenger du bare å forandre en plass. nemlig i selve skriptet og ikke ellers.

Vet at det ikke det hjelper akkurat nu. Men du burde gjøre dette i fremtiden. Det er også mye lettere å gjennbruke kode hvis du gjør dette. Spesielt hvis du gjør skriptene så "spesialiserte" som mulig. slik at du får mye mindre dobbelt arbeid i fremtiden.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går ann og endre mange ting på en gang, asså jeg tenker på en web side, uten og bruke "inline frame" osv. et script eller noe som fikser biffen?

hendvenner til www.washup.tk , se på siden og toppen, der har jeg brukt inline frames, men jeg synes det blir for dumt! Derfor ser jeg etter et script/format som kan endre alle disse uten og åpne hver og en siden for og så kopiere/lime osv. (uten inline frames)

Mvh. o/

Hvis du har dreamweaver så kan du jo lage template isteden for frames.

Da kan du forandre mange sider på 1 gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...