MartinSkjei Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg har et coolermaster kabinett som det er plass til flere vifter i. Jeg har 1 vifte bak, 1 forran, og 1 chipset ( samt 1 CPU vifte ). Jeg har jo 3+1 vifte utganger på HK, ( 3 - 3pins og 1 cpu ). Hvordan kan jeg koble på flere vifter uten å bruke strøm fra en "lader"? Vil altså ha flere vifter i pccen, men har bare 3 utganger. går det an å få en overgang eller noe? TRENGER SVAR FORT! Martin Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det finnes overganger fra 4-pins molex samt splittere som deler en 3-pins kontakt i to. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du må ha overgang til Molex kontakter så plugger du bare viftene rett i strømforsyninga. Jeg har 9 vifter i kabinettet som er surra sammen med Torix og en molex plugg. Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Du må ha overgang til Molex kontakter så plugger du bare viftene rett i strømforsyninga.Jeg har 9 vifter i kabinettet som er surra sammen med Torix og en molex plugg. Noen linker og bilder?? Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 jeg skjønner, men kan man få kontrolert disse? ( øke hastighetetn) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du får ikke økt den men du kan få den redusert med en viftekontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå