Larsenio Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dette er et bilde jeg tok idag i et nydelig vær. Utgangspunktet mitt var at jeg skulle se hva jeg fant av motiver i et allerede kjent terreng, og da kom jeg på å bruke fyret i et (for meg) nytt perspektiv. Skjevheten er med vilje, og at man kun ser konturene av fyret likeså. EXIF: 1/350 sekund lukker f/9.5 ISO 100 24mm brennvidde Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ah, mesa like! Nydelig. Flott med siluett og allikevel glimtet i lykta. Dramatikken er kul, fyr er ellers ganske trauste saker, et stykke fra dramatikken. Fin himmel som passer med det uttrykket. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg tror jeg ville latt tårnet starte helt i hjørnet, i stedet for litt inn i bildet. Ellers en fin, om enn noe dominant, siluett Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 En svært bra utført eksponering og siluetten er vertfal velykket men som einaros er inne blir det kansje for mye og for dominant grunnet det trange utsnittet du har valgt. Men jeg liker bildet ganske bra uansett, himmelen er også bra utført. Bildet gir meg en sterk fallos følelse Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hei og takk for konstruktive, fine tilbakemeldinger på bildet! Har et annet bilde med utsnitt som ikke er så tett, men her er også himmelen litt andre farger. Så jeg undrer på om det er bedre slik...? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Godt jobba! Likte bildet fra første øyenkast. Vinklingen passer veldig bra. Tøft at man ikke ser detaljer i tårnet. Gir litt mystikk til seeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå