Kaksa Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kva er forskjellen mellom eplejuice og eplenektar? Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kva er forskjellen mellom eplejuice og eplenektar? eplejuice: ren saft fra epler. ikke utblandet/utspedd med noe. eplenektar: litt saft fra epler, vann, sukker, aroma, og konserveringsmiddel osv... olds69 Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 og at *ehem* ... Eplejus smaker best! Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Men det kan da være konserveringsmiddel i eplejuice også? Rett skal være rett! Dessuten er eplejuice mye surere! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Men det kan da være konserveringsmiddel i eplejuice også? Det har aldri eg sett på noen kartonger hvor det står 100% ren juice? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ja gjør det Men det står 100% ren eplejucie, det gjelder alle juicen? Noen er presset, mens noen er fra konsentrat. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Apropos ekte eplejuice: Jeg prøvde den 'eplejuice laget av Hardangerepler' (eller hva den heter - det er Tine som lager den - nytt produkt, ikke den vanlige meierienes eplejuice) her om dagen - den var superdigg!!! Skikkelig frisk smak av 'ferske' epler (noen vil kanskje synes at den er litt sur). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg syntest eplenektar er digg, men eplejuice er godt det og! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Apropos ekte eplejuice: Jeg prøvde den 'eplejuice laget av Hardangerepler' (eller hva den heter - det er Tine som lager den - nytt produkt, ikke den vanlige meierienes eplejuice) her om dagen - den var superdigg!!! Skikkelig frisk smak av 'ferske' epler (noen vil kanskje synes at den er litt sur). Nei den var ikke sur, er den beste eplejuicen eg har smakt. Den var dyre, men gjør ikke noe så lenge den er bra. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hmm, så etter den på butikken i dag. men fant den ikke : står den sammen melka eller no? eller sammen meierienes? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Dr3as: Den er bare å få kjøpt på høsten/vinteren, er sesong baserte eplejuice. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Prøve å blande Tropisk Nektar med Eple Nektar...Det smake godt det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ekte juice One and Only Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Eplenektar er bedre smak på syns eg Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Eplejuice er best! +at det er mye sunnere&sånt.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 har aldri tenkt over att det er forskjell jeg.. men jeg må si jeg drikker begge deler like godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå