Teria Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Har fått muligheten til å kjøpe en MacBook (den "gamle" utgaven i svart eller hvit)toppmodell som ny kostet rundt 12000,- for en billig penge +-3000,-. Den er kun brukt i to uker, og jeg kjøper den gjennom en butikk jeg vet ikke lurer meg (samboeren jobber der). Jeg er utrolig fristet til å slå til, men vil gjerne høre hva dere mener om saken. Jeg har pc nå, men har lenge hatt lyst på en mac. Problemet har bare vært at jeg ikke har råd akkurat nå, og da passet denne prisen meg utmerket. Pc-en min er gammel (snart 4 år) og treeeg ... Mitt bruk er vanligvis vanlig surfing, iRC, mail, litt PhotoShop, msn og muligens litt ArchiCad (det er ikke sikkert, siden jeg ikke jobber med det nå). Denne mac-en var som sagt toppmodellen da den kom ut, har 2gb ram osv, har bare blitt brukt i to uker og har stått ubrukt i esken i butikken i maks 1/2 år. Helt grei mac til mitt bruk, til en goood pris? Endret 1. mars 2009 av Teria Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 for 300 kr haffe jeg hamstret inn så mange jeg kunne ass. . du mener 3000 ikke sant ? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt grei mac til mitt bruk, til en goood pris? Uansett om det er 300 eller 3000, JA. Hvis ikke du vil ha den, så kjøper jeg UTEN TVIL. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 for 300 kr haffe jeg hamstret inn så mange jeg kunne ass. . du mener 3000 ikke sant ? Hehe ... Mente selvsagt 3000,- ja Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ja Endret 2. mars 2009 av ravii Lenke til kommentar
jonathanHart Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mitt svar er helt klart JA. Go for it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå