slaraffen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) På ny maskin med Vista OS provde jeg å installe min Norman, men den funket ikke. lasten ned en ny, med ny lisens og prøvde å installer, Får da opp at "en gammel versjon må først fjernes" Bare det at jeg har fjernet det etter alle kunstens regler ( som jeg jeg vet da og det er ike nok) og prøvd med Normans eget program for fjerning med samme resultat. Har noen gode råd for meg ang dette ??? På forhånd Takk :-) Slaraffen Endret 1. mars 2009 av slaraffen Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 På ny maskin med Vista OS provde jeg å installe min Norman, men den funket ikke. lasten ned en ny, med ny lisens og prøvde å installer, Får da opp at "en gammel versjon må først fjernes" Bare det at jeg har fjernet det etter alle kunstens regler ( som jeg jeg vet da og det er ike nok) og prøvd med Normans eget program for fjerning med samme resultat. Har noen gode råd for meg ang dette ??? På forhånd Takk :-) Slaraffen Det er rart, det er en ny maskin å norman ber deg om å fjere den gamle versjonen? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 prøv denne: http://www.norman.com/Support/Knowledge_ba...lation/11640/no Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) prøv denne: http://www.norman.com/Support/Knowledge_ba...lation/11640/no Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 prøv denne: http://www.norman.com/Support/Knowledge_ba...lation/11640/no Tror han har prøvd hehe, leste ikke den godt nok ja, men uansett prøv igjen og la den gå sin gang, kan ta lang tid Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 prøv denne: http://www.norman.com/Support/Knowledge_ba...lation/11640/no Tror han har prøvd hehe, leste ikke den godt nok ja, men uansett prøv igjen og la den gå sin gang, kan ta lang tid Har prøvd gang på gang og det nytter ikke- får opp en melding om at det kreves tillatelse og jeg er logget inn som admin med alle rettigheter. Håper ike jeg må formattere hele moroa Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 prøv denne: http://www.norman.com/Support/Knowledge_ba...lation/11640/no Tror han har prøvd hehe, leste ikke den godt nok ja, men uansett prøv igjen og la den gå sin gang, kan ta lang tid Har prøvd gang på gang og det nytter ikke- får opp en melding om at det kreves tillatelse og jeg er logget inn som admin med alle rettigheter. Håper ike jeg må formattere hele moroa Har du instalert norman før? det kanhende at du har en brannnmur som blokkerer. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan se om du har noen rester. Last ned OTViewIt til skrivebordet. Steng alle vinduer dobbelklikk på OTviewlt. Merk av på "scan all user" boks. KLikk på "Run Scan" la programmet kjøre. Ferdig vil den lage to logger,post OTViewIt.txt og Extras.txt i din neste post. Lenke til kommentar
Potetåker123 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Last ned Revo Uninstaller. Dette programmet hjelper deg med å fjerne programmer som ikke er helt borte fra maskina. Søk etter Norman, om Revo finner noe så dobbelt klikker du og følger instruksjonene videre. Om Revo IKKE finner noe, så klikker du ctrl+alt+del og trykker på Oppgavebehandling, velg fanen "Prosesser" og se om du finner no Noeman greier der. Om ikke det, igjen, så åpner du "KJØR" og taster inn "RegEdit". Da kommer du til Registerredigering'n. Klikk på mappen "HKEY_LOCAL_MACHINE" så "SOFTWARE". Slett alt der som har noe med "Norman" å gjøre. Om dette ikke hjelper kanke jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Last ned Revo Uninstaller. Dette programmet hjelper deg med å fjerne programmer som ikke er helt borte fra maskina. Søk etter Norman, om Revo finner noe så dobbelt klikker du og følger instruksjonene videre. Om Revo IKKE finner noe, så klikker du ctrl+alt+del og trykker på Oppgavebehandling, velg fanen "Prosesser" og se om du finner no Noeman greier der. Om ikke det, igjen, så åpner du "KJØR" og taster inn "RegEdit". Da kommer du til Registerredigering'n. Klikk på mappen "HKEY_LOCAL_MACHINE" så "SOFTWARE". Slett alt der som har noe med "Norman" å gjøre. Om dette ikke hjelper kanke jeg hjelpe deg La emne starter gjøre som snippsatt sier først. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Wow- det funket :-). Takk for all hjelpa .. Prøvde først begge forslåtte program, Og tilslutt gokk jeg i registeret og gjorde som foreslått og Voila -- skrotet borte og fikk inn den nye Norman.. Igjen . Takker og bukker :-) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Wow- det funket :-). Takk for all hjelpa .. Prøvde først begge forslåtte program, Og tilslutt gokk jeg i registeret og gjorde som foreslått og Voila -- skrotet borte og fikk inn den nye Norman.. Igjen . Takker og bukker :-) Det er bra, men det var meninga at snippsat skulle se i loggen. Det hadde nok fungert det også. Hvis problemet er løst så trykker du på knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå