Gå til innhold

Følg forumet på Twitter

Anbefalte innlegg

Twitter-bølgen er vel det store i 2009 og da kan ikke forumet holde seg utenom. Du kan følge forumet på http://twitter.com/Diskusjon_no. Du finner også både Tek.no og Prisguide.no der.

Vi skal gjøre vårt beste med å skrive noe som kan være av interesse og ikke bare skrive for skrivingens skyld. Alt av tips rundt forumet, som enten burde komme på Twitter eller i Nyheter om forumet kan du tipse om til [email protected]. Vi har en jobb å gjøre til å bli flinkere å promotere de beste brukerbidragene, så det er bare til å mase :)

Facebook har også et par uoffisielle grupper, om vi skal lage en offisiell enda vet jeg ikke. Den største har navnet Forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Morsom funksjon. :) Bruker denne allerede og kan vel ikke si det har vært noe negativt så langt.

Lenke til kommentar
Kult, snedig maate aa faa korte oppdateringer, men er det bare meg eller har Twitter utviklet seg fra mikroblogging til mikroRSS? Hehe.

Det er endel nyhetsnettsteder som bare kjører ut en RSS-strøm på Twitter. Det er rimelig uinteressant. Er jeg interessert så abonnerer jeg på RSS-strømmen. Andre nyhetsnettsteder evner å skrive litt mer interessant, delta i samtaler og samtidig informere om over middels interessante artikler.

Jeg kommer altså ikke til å følge tek.no, men jeg følger diskusjon.no siden det sitter et levende menneske på andre siden. :)

Lenke til kommentar
Så man skal diskutere et diskusjonsforum på et annet forum............?

Blogg, facebook, guetsbook, forum. Alt er tekst lagt ut på nett. Hva er så nyskapende...?

Det er en rimelig stor forskjell på Twitter og Diskusjon.no, så at de har kommet seg på Twitter er egentlig veldig bra.

Forumet på facebook er vel bare å bare for å vise vennene sine at man er nerd. :shrug:

Lenke til kommentar

Om du mener for forumet, så er det foreløpig undertegnede. Kanskje vi skal åpne opp for flere blant teamet også. Eller kanskje eksempelvis modteamet kan kjøre igang med egne tweets? Eller dele det opp per forumdel? Alt etter hva som er ønskelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...