Dotten Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Twitter-bølgen er vel det store i 2009 og da kan ikke forumet holde seg utenom. Du kan følge forumet på http://twitter.com/Diskusjon_no. Du finner også både Tek.no og Prisguide.no der. Vi skal gjøre vårt beste med å skrive noe som kan være av interesse og ikke bare skrive for skrivingens skyld. Alt av tips rundt forumet, som enten burde komme på Twitter eller i Nyheter om forumet kan du tipse om til [email protected]. Vi har en jobb å gjøre til å bli flinkere å promotere de beste brukerbidragene, så det er bare til å mase Facebook har også et par uoffisielle grupper, om vi skal lage en offisiell enda vet jeg ikke. Den største har navnet Forumet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Offisiell diskusjon.no gruppe på fjesbok er et must! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan skal man få tid til alt dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Morsom funksjon. Bruker denne allerede og kan vel ikke si det har vært noe negativt så langt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kult, snedig maate aa faa korte oppdateringer, men er det bare meg eller har Twitter utviklet seg fra mikroblogging til mikroRSS? Hehe. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kult, snedig maate aa faa korte oppdateringer, men er det bare meg eller har Twitter utviklet seg fra mikroblogging til mikroRSS? Hehe. Det er endel nyhetsnettsteder som bare kjører ut en RSS-strøm på Twitter. Det er rimelig uinteressant. Er jeg interessert så abonnerer jeg på RSS-strømmen. Andre nyhetsnettsteder evner å skrive litt mer interessant, delta i samtaler og samtidig informere om over middels interessante artikler. Jeg kommer altså ikke til å følge tek.no, men jeg følger diskusjon.no siden det sitter et levende menneske på andre siden. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Facebook har også et par uoffisielle grupper, om vi skal lage en offisiell enda vet jeg ikke. Den største har navnet Forumet.[/font] Sukk, den er jo bare aapen for folka i gruppa Norway jo. Hva skal en stakkars islending som meg gjöre da.. :S Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vil ha meg frabedt å lese Firefox-propaganda. Alle vet at Opera er best Neida, fortsett med oppdateringer. Ikke la Diskusjon.no sin twitter bli en mini-rss Det er vel også verdt å følge driftsgjengen: http://twitter.com/tekdev Endret 2. mars 2009 av TSP Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Så man skal diskutere et diskusjonsforum på et annet forum............? Blogg, facebook, guetsbook, forum. Alt er tekst lagt ut på nett. Hva er så nyskapende...? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Så man skal diskutere et diskusjonsforum på et annet forum............? Blogg, facebook, guetsbook, forum. Alt er tekst lagt ut på nett. Hva er så nyskapende...? Mener du at vi burde holdt oss til NEWS? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Så man skal diskutere et diskusjonsforum på et annet forum............? Blogg, facebook, guetsbook, forum. Alt er tekst lagt ut på nett. Hva er så nyskapende...? Det er en rimelig stor forskjell på Twitter og Diskusjon.no, så at de har kommet seg på Twitter er egentlig veldig bra. Forumet på facebook er vel bare å bare for å vise vennene sine at man er nerd. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bra oppdateringer på Twitter hittil - ikke for mye, og passe interessant til at jeg har klikket på de fleste linkene. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Prøver å ikke skrive bare for å skrive og vi skal for all del ikke ha noen automatiske oppdateringer. Blir det fyll og fint lite innhold så kjeft i vei Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Supert at dykk tar i bruk twitter. La dykk til i follow lista mi. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Om du mener for forumet, så er det foreløpig undertegnede. Kanskje vi skal åpne opp for flere blant teamet også. Eller kanskje eksempelvis modteamet kan kjøre igang med egne tweets? Eller dele det opp per forumdel? Alt etter hva som er ønskelig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fra forumet ja. Var vel det jeg tenkte. Har ingenting å si på det som twitres foreløpig, men klart at det kunne vært gøy å få input fra andre også. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes det er foruroligende at noen "synger" om det som skjer her på forumet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hater disse trendene. Saueflokk-aktig, mennesker som ikke kan tenke selv. Bææ bæææ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eg har endå ikkje forstått hensikten med Twitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå