tKila Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har sikkert vært oppe her før, men jeg lurer på om det er noe maks grense på disk størrelse i xboxen. Og er dette evt. avhengig av hvilken chip man bruker? På forhånd takk. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja det er en maks grense. Du bør ikke putte noe mer enn en 80 GB disk i den. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 pøøh, kan du d forklare meg hvorfor de aller fleste som setter inn ny harddisk har en 120gb....... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Evox patchen som gjør det mulig å benytte større harddisk støtter nok 137gb... Grunnen til at det stopper der er på hardware begresninger og ikke software.... Men siden vi ikke har noen 137gb harddisker, så er nok 120gb disker som er max man kan sette inn... Selv om mange har meldt at de får større disker til å virker, så får de ikke utnyttet mer enn det rundt 140gb fra diskene. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 ok, og det vil si at jeg kan bruke 120 gig uansett chip sålenge den blir patchet med evox? (Som jeg regner med er vanlig) Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ok, og det vil si at jeg kan bruke 120 gig uansett chip sålenge den blir patchet med evox? (Som jeg regner med er vanlig) Så lenge biosen du har inneholder evox hd patchen så vil dette går bra, de første modchippene som kom på markedet har ikke denne patchen og har heller ikke mulighet for å bli oppdatert. Så lenge chippen din kan chippen din ikke er av de første som kom på markedet, eller har muligheten til å flashes ser jeg ingen grunn for bekymring. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sorry kan ikke dy meg:Fy F**n til dobbeltmoral det her på forumet.Med en gang det er snakk om kopiering av spill,eller hjelp til et spill som er kopiert(som jeg vet er ulovlig) så blir folk nesten banna på stedet,men med en gang det er snakk om modding av X-Box(er det fordi det er Microsoft som lager den?)så er alt helt ok,da kommer det fram haugevis med forslag om hva du kan gjøre.MS har vel kostet på like(om ikke langt mere) penger på X-Boxen,som spill produsentene har på spilla sine? Just my 2c's Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sorry kan ikke dy meg:Fy F**n til dobbeltmoral det her på forumet.Med en gang det er snakk om kopiering av spill,eller hjelp til et spill som er kopiert(som jeg vet er ulovlig) så blir folk nesten banna på stedet,men med en gang det er snakk om modding av X-Box(er det fordi det er Microsoft som lager den?)så er alt helt ok,da kommer det fram haugevis med forslag om hva du kan gjøre.MS har vel kostet på like(om ikke langt mere) penger på X-Boxen,som spill produsentene har på spilla sine? Just my 2c's En vesentlig forskjell er at det ikke er ulovlig å modde en Xbox, mens piratkopiering av spill er forbudt. En moddet Xbox kan brukes til mange andre ting enn piratkopiering. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 hvordan forklarer du da retningslinjene, punkt 5, setning 2? Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. men, jeg er helt enig med deg.. en chippet x-box kan brukes til ganske mye mer enn piratkopierte spill. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Beklager at jeg satte i gang denne diskusjonen, jeg skal forholde med til andre, mer rellevante forum om jeg trenger å vite mer om tilsvarende saker. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Beklager at jeg satte i gang denne diskusjonen, jeg skal forholde med til andre, mer rellevante forum om jeg trenger å vite mer om tilsvarende saker. Men sånn som det er blitt sagt tidligere, modchip er lovlig Så spør i vei, hvilke andre releavante forum var det du evt tenkte på i så fall ? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Men sånn som det er blitt sagt tidligere, modchip er lovlig Noen som har snakket med Microsoft om dette??Ta med deg boxen din til Mr.Gates og si at det er lovlig.Tror du at du får den med deg tilbake?? Lenke til kommentar
tKila Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Men sånn som det er blitt sagt tidligere, modchip er lovlig Noen som har snakket med Microsoft om dette??Ta med deg boxen din til Mr.Gates og si at det er lovlig.Tror du at du får den med deg tilbake?? Selvfølgelig. tror du Microsoft kan definere egne lover? Det blir det samme som om at det ikke skulle være lov å overklokke en pc, eller sette på en uorginal del på bilen..... Lenke til kommentar
frank123 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Sorry kan ikke dy meg:Fy F**n til dobbeltmoral det her på forumet.Med en gang det er snakk om kopiering av spill,eller hjelp til et spill som er kopiert(som jeg vet er ulovlig) så blir folk nesten banna på stedet,men med en gang det er snakk om modding av X-Box(er det fordi det er Microsoft som lager den?)så er alt helt ok,da kommer det fram haugevis med forslag om hva du kan gjøre.MS har vel kostet på like(om ikke langt mere) penger på X-Boxen,som spill produsentene har på spilla sine? Just my 2c's En vesentlig forskjell er at det ikke er ulovlig å modde en Xbox, mens piratkopiering av spill er forbudt. En moddet Xbox kan brukes til mange andre ting enn piratkopiering. Helt enig med mannen som skriker om dobbeltmoral. Som admin bør du jo vite at så lenge det prates om modchip med Evolution-X e.l er dette like mye en ulovlighet som å kopiere et spill. Evolution-X e.l er en hacket/editert versjon av et Microsoft produkt. Cromwells Linux bios er den eneste biosen på markedet i dag som ikke inneholder noen form for Microsoft kode. Hva er forresten poenget med at det ikke kan omtales f.eks piratkopierte spill ? Sist jeg sjekket er det faktisk pressefrihet i dette landet. Er ingen forbud mot å diskutere slikt i kongeriket Norge. Hilsen Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå