Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en looper hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Har et problem som jeg blir ganske forbannet av .. :p

Jeg har en PC som jeg har bygget selv. PC-en er ifra komplett som hadde et pakketilbud på ca 8.000 om jeg bygget selv. Da jeg fikk PC-en (for ca 2mnd siden) satt jeg den sammen og alt så til og funke. Så plutselig klikket den, og jeg brukte google i ett par dager og fant til slutt ut at jeg måtte bare sende inn Hovedkortet. Komplett heller fant ikke ut hva det var og sendte meg et nytt et, som jeg fikk igår. Inatt satt jeg sammen PC-en og den bare looper.

Prossesoren har ligget i et deksel oppå hyllen og ventet på et nytt hovedkort. (dette kan ikke være et problem?)

Da lurte jeg på , hva kan være feil? Den starter i ca 10sec og skrur seg av, venter i ca2 sec og starter på nytt igjenn. Sånn kan den sikkert holde på en hel dag uten noen videre info og skjermen er svart. (skjermen funker, har testa den på broren sin PC, også skjermkortet)

Specs:

Intel QQ8200

Gigabyte GA-EP45-DS3L, P45, Socket-775, ATX, GbLAN, DDR2, PCI-Ex(2.0)x16

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's (jeg bruker kun den 1 ram brikken)

EVGA GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA, PCI-Express 2.0, 2xDVI

Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 32MB 7200RPM

Corsair Powersupply 550W Bulk

bare si ifra om du/dere lurte på mere og jeg setter veldig pris på om jeg får hjelp !!!

Endret av umarex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde samme problem med min nye maskin i høst. det viste seg at jeg måtte flashe biosen slik at den godtok cpuen.

det er ikke sikkert at det er problemet ditt, men du bør nok prøve på det.

den enkleste måten å finne ut om det er det som er feil er å bytte til en eldre cpu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...