Ronny#1 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hepp. Har installert SP2 BETA på maskinen min og alt fungerer fint, men lurer på.... Må jeg avinstallere SP2 BETA, for å installere SP2 RC/SP2 FINAL? Eller ordner Vista dette selv? Hvis den må avinstalleres manuelt....hvordan gjør jeg det? Finner den ikke i lista Har ekte Vista Ultimate 32, men nå står det plutselig "Evalueringsversjon Build 6002" nede i høyre hjørne. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan jeg fikk avinstallert SP2 Beta, og fikk fjernet evaluerings-dritten nede i høyre hjørne Lenke til kommentar
albatros Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei, Kom gjerne med en forklaring da jeg sitter med det samme problemet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Under windows updates, så kan du fjerne windowsoppdateringer. Disse oppdateringene finner du under "Se også" nederst i vinduet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå