Jarwson Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg reiser neste uke til Hong Kong, og vurderer om jeg skal kjøpe med meg en PS3. Noen som vet om dette er smart, evt er det andre soner der, slik at den ikke fungerer i Norge? Er det da smarteste å kjøpe den i Norge, og evt kjøpe håndkontroller osv i Hong Kong? Evt andre ting det kan være smarte å kjøpe i Kina? Har fra før av en xbox 360, men litt ivrig på bluerayspiller og Hard Rain. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Aww, misunner deg! Electronikk og duppedingser tror jeg ikke er noe spesielt billigere der enn her i Norge. Men mat og drikke er billig, og kan bli veldig dyrt. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 rundt 2000 for ps3 der vertfall Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvis BR filmer er viktig for deg bør du forvisse deg om hvilke filmsone de bruker der. Ellers vil maskinen funke helt fint på spill overalt i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå