atif12 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg og broren min har en Nokia E66. På broren min sin mobil kan han gå inn på Media og deretter på Internett Radio. Det er noe ikke jeg har på min. Jeg har sjekket der mann kan se alle instalerte programmer og uinstalerte, men finner ingen ting. Jeg gikk også inn på Nokia sine last ned sider, men ikke noe der heller. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du må ha den siste SW, det er da internettradio kom. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Du må ha den siste SW, det er da internettradio kom. Nå skjønte jeg ikke helt. Hva er SW? Ellers takk for svar Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 SW = software. Tast *#0000# og du vil se hvilken software versjon du har. Hva som er siste versjon for din telefon vet jeg ikke. Du kan eventuellt oppdatere den via pc, eller de gjør det gratis på verksted. Du kan uansett laste ned og installere nokia internet radio her http://europe.nokia.com/A41107005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå