Thomas. Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hei, har litt problemer med å få disse tre tingene til å virke sammen. Eks: http://maxblog.me/ajaxify/example.php?action=reg Men koden min fungerer ikke helt, trur det har noe med target: og gjøre. Fordi, siden åpner kun "banken.php" i nettleseren, og stilen blir borte på siden. Php: if($_GET['x'] == 2) { $bank2 = $hent['bank']; $bruker2 = $hent['peng']; $settinn2 = mysql_real_escape_string($_POST['settinna']); if(preg_match("/[1-9]/", $settinn2)) { if($settinn2 > $bruker2) { echo "<span class=\"error\">Du har ikke så mye penger!</span> "; } else { if(!is_numeric($settinn2) OR $settinn2 < 0 OR $settinn2 > 999999999999) { } else { $new_bruker = $bruker2 - $settinn2; $new_bank = $bank2 + $settinn2; mysql_query( "UPDATE brukere SET bank = '$new_bank', peng = '$new_bruker' WHERE id = {$_SESSION['id']}" ); echo ("<span class=\"velykket\">Du satt inn <strong>" . number_format($settinn2) . "</strong> kr!</span> "); } } } else { /* vis det ikke skrives inn andre tegn enn tall i inputen */ } } Ajax: <script type="text/javascript"> $('#form1').ajaxify({ event:'submit', link:'index.php?side=banken&s=1&x=2', forms:'#form1', target:'#resultat1', method:'POST' </script> Html: <div id="resultat1"> </div> <form id="form1" action="index.php?side=banken&s=1&x=2" method="post" style="position: absolute; left: 16px; top: 15px; width: 303px; border-bottom:1px solid #272727; padding:3px;"> <p align="center"> <strong>Sett inn</strong>: <input type="text" name="settinna" size="13" maxlength="12"> kr <input type="submit" name="setinnpen" value=" Sett Inn " maxlength="12"> </p> </form> Jeg lurer på hva jeg gjør feil. Jeg vil ha slik funksjonalitet som det er på demoen ovenfor. Altså, det jeg vil: ikke oppdatere nettleseren. Vis det finnes en bedre løsning, så er det fint om dere forteller den Endret 1. mars 2009 av php_user Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Syntaksfeil i Javascript-snutten din. Mangler });. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå