Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vinner alltid. FORUMTREFF I HAMMERFEST!!!!! Det er tragisk by det, i tillegg kåret til Norges farligste by Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Er jeg da klar over (Vil bare bli kvitt noen brukere her.. ) Endret 5. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er Hammerfest så farlig da? Det er bare målt ifra innbyggertall, sikkert hvor mange kriminelle det er i byen og hvor mange slagsmål det er der Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (Vil bare bli kvitt noen brukere her.. ) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Mimir, jeg kommer hvis du henter meg i Nissedal eller på sørlandet et sted med Gølfen! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sant skal sies, Hammerfest presterer godt kriminelt tatt i betrakting at det er en by langt opp i nord. Hadeland derimot. Mimir, skal vi ramse opp? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Mimir, jeg kommer hvis du henter meg i Nissedal eller på sørlandet et sted med Gølfen! Klart; det frister. Sant skal sies, Hammerfest presterer godt kriminelt tatt i betrakting at det er en by langt opp i nord. Hadeland derimot. Mimir, skal vi ramse opp? Vi har jo hele slekta til Guttersnipe blant annet. :!: Og Berv1. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Vil dere ha bråk er ikke hadeland noe sted.. (pingler er jo i fam med en av zhe big guys) derimot kan vi ta turen til Tokke kommune i Telemark og hilse på gjengen der XD Berv1? Endret 5. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg blir nesten garantert med! For meg passer 28 mars best, da jeg får lønning den 25. Den 28 har jeg da så masse penger at jeg kan gå helt bananas! *glede seg til* Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *pic* Han er litt grøvre, litt mer skremmende, litt fullerer, og han smiler ikke. Jeg blir nesten garantert med! Nice. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *pic* Han er litt grøvre, litt mer skremmende, litt fullerer, og han smiler ikke. Jeg blir nesten garantert med! Nice. var det ikke sånn du tegnan når du gjekk på skolen da? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ah, stemmer. Joda, men med sprutende drul. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg blir med for å henge Guttesnopp Mimir. Er jo kjent i traktene! ^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Herlig. Bit deg merke i at jeg har reservert gjesterommet. :!: Det er plass til en til. Anyone? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 kokken fortjener en god soveplass også Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 fair enough, men ikke no homogreier altså ellers blir det bare fotenden x) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan ikke love noe. :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 vi kan invitere kuroi neko eller HB mellom oss to da blir det mer riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå