Programvare Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er med på fest hos MSg hvert fall Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal jeg virkelig prøve på det:)! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 I make the food Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er interessert^-^ meeen.... Hvor ligger hadeland forresten? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er interessert^-^ meeen.... Hvor ligger hadeland forresten? 28 km unna Hønefoss, 1 time og et kvarter unna med tog fra Oslo Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Åja^-^ Hihi. Da vil jeg være med :3 Hvis det passer. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Her er rom til mange! =) Burde kanskje lage en tråd med tiden :b Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Fant ut at Mathias egentlig ikke bor så veldig langt fra meg... Så, hvis noen snille personer vil kjøre meg fra Maura til Hadeland, så vet dere hvem dere skal kontakte! Endret 5. mars 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Går det ikke buss? Tar lang tid med buss dit ut Ta tog du ^^, Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 meh.. Lyngdal -> Hadeland = 8 timer? but i want to!!!! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvor ligger hadeland forresten? Det er bare å følge skiltene til "Dawgtown". Her er rom til mange! =) Burde kanskje lage en tråd med tiden :b Jeg reserverer som vanlig gjesterommet. Fant ut at Mathias egentlig ikke bor så veldig langt fra meg...Så, hvis noen snille personer vil kjøre meg fra Maura til Hadeland, så vet dere hvem dere skal kontakte! Man har da Gølf! Og, Petter? Bli med. Gjør'e a. Gjøøør'e a! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tror jeg skal krangle med Mimir om hvor vi skal være igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tror jeg skal krangle med Mimir om hvor vi skal være igjen Da tror jeg du ikke får komme (han bor ikke veldig langt unna MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) DJ_Dark: Ja, det var jo ganske artig forrige gang. Jeg bare frykter at du får viljen din....igjen. Endret 5. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vinner alltid. FORUMTREFF I HAMMERFEST!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå