jacket332 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei! Imorgen har vi engelsk tentamen og jeg skal fremføre en nyhet. Fremføringen skal ta ca 10-15 min. Oppgaven lyder: Presentere og diskutere internasjonale nyheter og aktuelle hendelser. Noen som har forslag til nyheter jeg kan skrive om? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Nydelig oppgave da. Måtte du snakke om EN nyhet i 15 min? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/art...hp?artid=537202 Denne saken er jo meget interresant. Da kan du jo trekke inn andre episoder som omhandler samme tema osv.. Endret 1. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kanskje ta deg en tur innom BBC og andre store nyhetskilder? Så finner du et par nyheter, som DU føler er interessante. Lenke til kommentar
jacket332 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Nydelig oppgave da. Måtte du snakke om EN nyhet i 15 min? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/art...hp?artid=537202 Denne saken er jo meget interresant. Da kan du jo trekke inn andre episoder som omhandler samme tema osv.. Takker for den ideen. Ble om krigen i irak og dens følger, påvirkningen på soldater og sivile, barack obamas tilbaketrekning og irak etter usa's invasjon. Karakter kommer imorgen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nice! Bare ikke skyld på meg om du får 2 eller noe Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 krysser fingrene for deg! lykke til!!! Lenke til kommentar
jacket332 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 og karakteren ble... *trommevirvel*: 6- "Flott fremføring av et bra og gjennomtenkt emne. Noen talefeil her og der men bare smårusk. Intressant og høre så mange nye sider av krigen og setter mange, godt formulerte spørsmålstegn ved krigen. Riktig gøy å høre på. Virker godt forberedt. 6-!" Ganske fornøyd, tross alt bare noen timers arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå