konduktans Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg fant nettopp ut at hw.no, som har blå logo, har blå farge på linkene sine. Amobil, som har oransje logo, har oransje farge på linkene. Utrolig kult! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det nermest beslektede dyret til hvalene er flodhesten, Sånn nå har du lært to ting i dag Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Gratulerer, revolusjonerende fremskritt! Endret 1. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Yay! Jeg har også lært at når man låser døra på rommet, så forstår mor med en gang hva du driver med. Jeg er snart geni jeg! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Yay! Jeg har også lært at når man låser døra på rommet, så forstår mor med en gang hva du driver med. Jeg er snart geni jeg! Da låser du ikke døre ofte nok . Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Haha. Det var en god idé! Men hverken hun eller fattern kommer inn når madammen er på besøk, så er ganske sjelden grunn til å låse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå