Gå til innhold

Tips om kabinett som passer?

døderlein

Anbefalte innlegg

Har leitet stort sett på alle webshoppene uten hell.

Jeg har planer om å montere en ganske stor radiator,airplex EVO 360, i toppen av et miditower (eller mindre?). Men på stort sett alle miditowerene er strømforsyninga i veien! Finnes det noen miditower hvor strømforsyninga skal monteres mer enn 10 cm fra toppen? Har ikke lyst til å kjøpe meg et fulltower..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yoho! Fant ett fett kabinett, Yeong Yang Server Cube, som virker som å være lite i tillegg til romslig..43 i dybde Spørs bare om jeg får putta airplex EVO 360`en :D:D:D i toppen eller om det at man kutter 38 cm av dybden kommer til å gjøre kassa vinglete :grumpy:

Lenke til kommentar

Har selv et Lepont kabbinett med hydraulisk dør.! det er mer enn nok plass til slike ting der! har 3 PSUer plassert oppfor hverandre (Vet ikke helt hva jeg skal med det da men...) i tilegg så har du god plass i toppen og i bunnen!

Det er ikke mange vifteplasser på dette kabinettet, så dette er noe du må lage selv! Liker heller ikke designet på fronten under døra, der viftene skal trekke inn luft fra, så det sparklet jeg igjen med glassfibersparkel fra Biltema!

Dette er et casemodvennlig kabinett, og hvis du ikke liker fronten, tar du en tykk plate med plexi å enkelt bare lager skruefester (har tenkt på det selv...) Ellers er det bare en ting som jeg synes er negativt med dette! den nederste av 5.25" plassene er litt for trang, men du klarer akkurat å presse en cdrom inn! Det samme gjelder 3.5" plassene inni, diss står det en metallpinne i veien for!

Et par lag med lakk er også anbefalt! (Sølv Metallic). Jeg lakkerte mitt svart, men det samler litt for mye støv!

Anbefales!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...