døderlein Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har leitet stort sett på alle webshoppene uten hell. Jeg har planer om å montere en ganske stor radiator,airplex EVO 360, i toppen av et miditower (eller mindre?). Men på stort sett alle miditowerene er strømforsyninga i veien! Finnes det noen miditower hvor strømforsyninga skal monteres mer enn 10 cm fra toppen? Har ikke lyst til å kjøpe meg et fulltower.. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Tror du skal lete lenge etter et så stort miditower... Har Aopen H600A som er super miditower og jeg fikk ikke plass til radiatoren inni kabinettet måtte legge radiatoren oppå og viftene inni. Ble faktisk pent også Lenke til kommentar
døderlein Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 søren... vel da blir det vel servertower på meg og modding alà "lian-li møter aquacomputer". Så lian li microtower hadde psuen i bunnen, men det støtter kun micro-hovedkort Lenke til kommentar
døderlein Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Forresten.. fulltower er også akseptabelt. Servertoweret blir nok i det største laget tenker jeg. Men så finner jeg ingen fulltower hvor psuen er montert lenger ned i toweret. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 fjerna helt da dette var feil. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 kikka litt fort ja... Dette fra Microplex har jo masse plass over PSU'en. se bare her: Det er MASSE plass der. Lenke til kommentar
døderlein Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Yoho! Fant ett fett kabinett, Yeong Yang Server Cube, som virker som å være lite i tillegg til romslig..43 i dybde Spørs bare om jeg får putta airplex EVO 360`en i toppen eller om det at man kutter 38 cm av dybden kommer til å gjøre kassa vinglete Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Har selv et Lepont kabbinett med hydraulisk dør.! det er mer enn nok plass til slike ting der! har 3 PSUer plassert oppfor hverandre (Vet ikke helt hva jeg skal med det da men...) i tilegg så har du god plass i toppen og i bunnen! Det er ikke mange vifteplasser på dette kabinettet, så dette er noe du må lage selv! Liker heller ikke designet på fronten under døra, der viftene skal trekke inn luft fra, så det sparklet jeg igjen med glassfibersparkel fra Biltema! Dette er et casemodvennlig kabinett, og hvis du ikke liker fronten, tar du en tykk plate med plexi å enkelt bare lager skruefester (har tenkt på det selv...) Ellers er det bare en ting som jeg synes er negativt med dette! den nederste av 5.25" plassene er litt for trang, men du klarer akkurat å presse en cdrom inn! Det samme gjelder 3.5" plassene inni, diss står det en metallpinne i veien for! Et par lag med lakk er også anbefalt! (Sølv Metallic). Jeg lakkerte mitt svart, men det samler litt for mye støv! Anbefales!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå