Gå til innhold

Kjøp av kompaktkamera til ca1500

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har nå funnet ut at jeg skal kjøpe meg et nytt digitalkamera etter som at jeg skal på tur til usa og vil gjerne ta bilder av denne turen og det urgamle kodak easyshare kameraet og mobilen ikke gjør en bra nok jobb i det hele tatt. så da er da spørsmålet har noen av dere noen anbefalninger til kamera til ca 1500kr men ikke betraktelig dyrere?

og vil det lønne seg å handle kamera i usa eller norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nikon coolpix S710, med "28-101"mm objektiv og bildestabilisator til kr. 1495,- får strålende kritikk, og må være et av de beste kjøpene i denne prisklassen. Kameraet ble lansert høsten 2008.

https://prisguiden.no/product.php?productId=99463

Husk at minnekort (50-100,-) + veske (100,-) + evt.frakt, kommer i tillegg.

http://www.cameras.co.uk/reviews/nikon-coolpix-s710.cfm

"I was impressed by the Coolpix S710. It is one of the better, smaller compacts. This is especially true amongst cameras with a wide angle lens. It is not often you come across a camera of this size with manual exposure controls. That is another plus point. Picture quality is very good and I would happily buy this camera."

Fra pressemeldingen sakset fra Dpreview:

"With advanced features and superior portability, this is the camera for those looking for a compact camera that offers top-level images in a sophisticated design."

Jeg tror ikke at det lønner seg å handle i USA. Du vil heller ikke få de gode norske forbrukerrettighetene.

God tur!

Lenke til kommentar

hmm nå ser det ut som kameraet forsvannt fra komplett.no i dag og nå er det kun tiljengelig et par andre steder til en mye dyrere pris :S hva har hendt?

og er det noen andre kamera i sånn ca den samma prisklassen som noen kan anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...