Tomtruck Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kom med tips til gode rocke låter fra 70-tallet. Som f.eks denne fra Foghat: http://www.youtube.com/watch?v=O0ZzRYf5esE eller denne: Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva med en gammel kjenning for Iron Maiden fans: UFO med Doctor Doctor Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 1969, men regner med at ingen blir sinte for det Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 1. mars 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Strengt tatt kunne man skrevet bøker på flerfoldige tusen sider om gode rockelåter fra 70-tallet. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Snakker vi sørstatsrock fra syttitallet som Lynyrd Skynyrd eller kan det være litt sløvere bluesrock som Stevie Ray Vaughan? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 @svinepelz - Kiss er tingen vettu. 70-tallets HIM høhø. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 tidlig Scorpions, Waterboys, Pavlovs Dog(?) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) The Who var episk. Endret 2. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kansas fra 1976, muligens? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 @svinepelz - Kiss er tingen vettu. 70-tallets HIM høhø. Hehe, tja... HIM er jalla, men Kiss har i det minste noen brukbare låter. Litt usikker på om det traff boogierocksegmentet trådstarter la seg i, men tråden fikk i det minste litt warpaint Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe, tja... HIM er jalla, men Kiss har i det minste noen brukbare låter. Litt usikker på om det traff boogierocksegmentet trådstarter la seg i, men tråden fikk i det minste litt warpaint er storfan av både HIM og Kiss jeg eller, Kiss fra Dynasty og bak, og de fire første albumene til HIM (og allermest demoene før de fikk kontrakt med Sony). men uansett - kan ikke ha en 70s rock tråd uten Kiss! og *ihvertfall* ikke uten, Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 er storfan av både HIM og Kiss jeg eller, Kiss fra Dynasty og bak, og de fire første albumene til HIM (og allermest demoene før de fikk kontrakt med Sony). Jeg hadde en liten crush på Join Me In Death for mange herrens år siden, men falt ikke for noe annet på Razorblade Romance, til tross for å ha snust litt på det. Og Deep Shadows And Brilliant Highlights er direkte avskyelig dårlig Det er vel de to platene jeg har hørt, resten kan jeg ikke uttale meg så veldig om, men jeg har en stygg mistanke om at det ikke er min greie. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg hadde en liten crush på Join Me In Death for mange herrens år siden, men falt ikke for noe annet på Razorblade Romance, til tross for å ha snust litt på det. Og Deep Shadows And Brilliant Highlights er direkte avskyelig dårlig Det er vel de to platene jeg har hørt, resten kan jeg ikke uttale meg så veldig om, men jeg har en stygg mistanke om at det ikke er min greie. dersom du skal ha noe fra major label perioden (d.v.s. fra førsteplata og til idag ) så må du jo satse på førsteplata! (det er nå du skal se den vidden, kommentere hvorvidt det ruler/suger, og så slutter vi å snakke om HIM i 70-talls tråden :!: ) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ville ligner altfor mye på Håvard Bakke. På den positive siden ser jeg ikke noen spor av den YMCA-cowboyen som har forpestet noen andre HIM-videoer jeg har sett, det er da noe. Uansett, konklusjon: Kiss ruler, HIM suger. Ellers: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Aerosmith er finfint. det er også: Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jau då, men skal ein først vandre unna boogierølpen kan eg like godt smelle til med litt Bowie her også: Grufull video, legendarisk riff. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Comus er stilige. Prog-rock, antar jeg. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Comus! Jeg er altså ikke den eneste som liker dem Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kommer ikke unna Journey, jeg. Elsker dem så hardt og inderlig! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå