Gå til innhold

Tips til 70 talls rock

Tomtruck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansas fra 1976, muligens?

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:love:

Lenke til kommentar
Hehe, tja... HIM er jalla, men Kiss har i det minste noen brukbare låter. Litt usikker på om det traff boogierocksegmentet trådstarter la seg i, men tråden fikk i det minste litt warpaint :ph34r:

er storfan av både HIM og Kiss jeg :) eller, Kiss fra Dynasty og bak, og de fire første albumene til HIM (og allermest demoene før de fikk kontrakt med Sony).

men uansett - kan ikke ha en 70s rock tråd uten Kiss! og *ihvertfall* ikke uten,

Se filmen hos Youtube

:D

Lenke til kommentar
er storfan av både HIM og Kiss jeg :) eller, Kiss fra Dynasty og bak, og de fire første albumene til HIM (og allermest demoene før de fikk kontrakt med Sony).

Jeg hadde en liten crush på Join Me In Death for mange herrens år siden, men falt ikke for noe annet på Razorblade Romance, til tross for å ha snust litt på det. Og Deep Shadows And Brilliant Highlights er direkte avskyelig dårlig :)

Det er vel de to platene jeg har hørt, resten kan jeg ikke uttale meg så veldig om, men jeg har en stygg mistanke om at det ikke er min greie.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en liten crush på Join Me In Death for mange herrens år siden, men falt ikke for noe annet på Razorblade Romance, til tross for å ha snust litt på det. Og Deep Shadows And Brilliant Highlights er direkte avskyelig dårlig :)

Det er vel de to platene jeg har hørt, resten kan jeg ikke uttale meg så veldig om, men jeg har en stygg mistanke om at det ikke er min greie.

dersom du skal ha noe fra major label perioden (d.v.s. fra førsteplata og til idag :p) så må du jo satse på førsteplata!

(det er nå du skal se den vidden, kommentere hvorvidt det ruler/suger, og så slutter vi å snakke om HIM i 70-talls tråden :!: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...