Gjest Belibelushi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har lenge vært keen på ei venninne av eksen. Slo opp med eksen for over ett år siden nå siden vi kranglet for mye. Problemet er at for å kunne sjekke opp venninna måtte jeg dra på fest der hvor også eksen var tilstede. Dette har jeg ikke giddi. Denne fredagen var jeg så heldig at denne jenta kom på vorspiel til meg ..Var hun og ei vennine som spurte om å få komme. Eksen spurte også men jeg svarte selfølgelig nei. Kvelden utviklet seg som forventet og vi kyssa mye. Seinere dro vi på byen hvor vi fortsatte med det samme. Kvelden kunne altså ikke ha gått bedre fram til eksen dukket opp på samme utested. Jeg dro ut for å røyke med en kompis og stakk så tilbake på dansegulvet for å danse med jenta. Da så jeg at hun og eksen danset sammen. Prøvde å dra henne til meg for å danse med henne og hun ville først så ble hun helt avvisende. Vanskelig å beskrive men jeg så bare et skikkelig stygt glis fra eksen. Ganske kjapt etter det så stakk jeg hjem jævlig skuffa. Virker nesten som eksen sa noe til henne. Kvelden kunne altså ikke gått noe bedre fram til hun dukket opp Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nedtur det der. Du får spørre ei venninne av hu du klina om hva som skjer. Hvis dere har god kontakt, så kan du vel bare ringe henne og be henne med ut? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du er klar over at hvis du sjekker opp venninna til eksen din så kommer de fortsatt til å henge masse sammen, siden de er venninner. Det virker også som et problem for deg å fortsatt være i samme rom som eksen din? Trur helt ærlig at dette kommer til å bli veldig kludrete så lenge du ikke klarer å ha et sundt forhold til eksen din. Du skulle ikke svart nei til eksen din når du hadde lyst å komme på festen, da kunne det hende at hu hadde godtatt at du var ute etter venninna og latt deg får lov uten at hu ville blandet seg inn. Nå aner jeg selvfølgelig ikke åssen mennesker dette er snakk om, det kan også hende at eksen din bare er ute etter å gjøre ting vanskelig for deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ble sammen med eksen til en venninne. Hun sa først at det var helt greit at han og jeg hadde noe på gang. Så etter et halvt års tid eller litt mer så legger hun seg plutselig etter eksen sin og vil ha han tilbake. Da hadde ting allerede blitt litt kjipe mellom venninnen min og meg (tror det var pga. hun var sur for at han og jeg faktisk fikk et skikkelig bra forhold noe hun aldri hadde til han). Så vennskapet er blitt helt ødelagt. Så på en måte synes jeg du skal holde deg unna. På en annen side er jeg og han fyren her fremdeles kjærester og har det veldig fint sammen. Kommer an på hvor mye "styr" og komplikasjoner du orker. Kan gå bra til slutt. MEN det er en regel som sier at man skal holde seg unna venninners ekser, og det går vel begge veier. Og jeg vet hvorfor! Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ble sammen med eksen til en venninne. Hun sa først at det var helt greit at han og jeg hadde noe på gang. Så etter et halvt års tid eller litt mer så legger hun seg plutselig etter eksen sin og vil ha han tilbake. Da hadde ting allerede blitt litt kjipe mellom venninnen min og meg (tror det var pga. hun var sur for at han og jeg faktisk fikk et skikkelig bra forhold noe hun aldri hadde til han). Så vennskapet er blitt helt ødelagt. Så på en måte synes jeg du skal holde deg unna. På en annen side er jeg og han fyren her fremdeles kjærester og har det veldig fint sammen. Kommer an på hvor mye "styr" og komplikasjoner du orker. Kan gå bra til slutt. MEN det er en regel som sier at man skal holde seg unna venninners ekser, og det går vel begge veier. Og jeg vet hvorfor! Har henne kun på facebook og jeg føler at det ikke skal være opp til meg om det skjer noe mer. Jeg har jo ikke gjort noe galt her? Jeg tror eksen skjønner jeg hadde passa bra med venninna og det er akkurat et forhold hun vil forhindre. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis eksen din har spredd drit om deg, så vil jeg tro at flørten din har trodd på det, og derfor har blitt avvisende. Du må nesten prøve å vise at du ikke er den personen som eksen skisserer at du er, men sjansen for at flørten din trekker seg tilbake er der. Er faktisk i omtrent samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke har noen spesielle i kikkerten for øyeblikket. Jeg bor på et relativt lite sted, og siden jeg slo opp med en godt likt person på stedet har jeg blitt lagt for hat av tre fjerdedeler av jentene. Det er utrolig moro å bli spurt om jeg er han drittsekken! Prøv, som conflict sier, å heve deg over det og be henne med ut. Hvis hun er keen så vil hun nok bli med. Lykke til, kamerat! Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis eksen din har spredd drit om deg, så vil jeg tro at flørten din har trodd på det, og derfor har blitt avvisende. Du må nesten prøve å vise at du ikke er den personen som eksen skisserer at du er, men sjansen for at flørten din trekker seg tilbake er der. Er faktisk i omtrent samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke har noen spesielle i kikkerten for øyeblikket. Jeg bor på et relativt lite sted, og siden jeg slo opp med en godt likt person på stedet har jeg blitt lagt for hat av tre fjerdedeler av jentene. Det er utrolig moro å bli spurt om jeg er han drittsekken! Prøv, som conflict sier, å heve deg over det og be henne med ut. Hvis hun er keen så vil hun nok bli med. Lykke til, kamerat! Hvis eksen har sagt noe dritt om meg så blir det nok litt for vanskelig å overbevise flørten. Hadde en god kamerat fortalt at eksen hans hadde vært utro flere ganger o.l. så hadde jeg nok trodd på han uten å tenke meg om. Tror egentlig eksen fortsatt har følelser for meg. Hun har mast om å ha kontakt/feste med meg i over et år nå. Jeg har sagt klart ifra til henne at jeg ikke ønsker noe kontakt, da jeg føler jeg ikke får noe ut av det. Alikevel så spør hun om å få komme nesten hver gang jeg har vors. Hun har sikkert spurt 50 ganger og fått nei. Har blokka hun fra msn,facebook og sagt det til henne face to face men hun tar aldri hintet. Sist så spurte jo hun denne helgen. Hun har hatt type nå i flere måneder. En periode så spurte hun om å komme til meg flere helger på rad. Hadde typen hennes visst dette så tror jeg ikke han hadde blitt så glad. Ganske respektløst å mase sånn om få møte eksen når hun har type. Hadde jeg finni ut at dama mi gjorde det så hadde jeg glatt slått opp samme dag. Virker jo maks useriøst mener nå jeg De fleste damer jeg har sjangs på har gjerne type. Sånn som på vors jeg hadde nå på fredag så flørta venninna til en kompis med meg. Hun har gjort det nå en stund, men jeg har aldri utnyttet situasjonen selv om jeg kunne. Når jeg endelig møter ei jente jeg liker godt så blir det ikke noe av alikevel. Helt på trynet . Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke mist motet, mann. Du VIL oppnå suksess. Trust me. Eksen din virker ikke som en person jeg ville likt å hatt hengende rundt livet mitt. Hvis ho prøver å komme seg rundt deg igjen, så er det bare å si at du ikke vil ha noe av det. Punktum. Respekterer ho ikke det - vel, da har jeg ikke flere råd å gi. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Oh they are playing ya De er katten(e) og du er musen. Herrgud som de ler av deg nå... Mao, ikke gidd dette våset. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis ho prøver å komme seg rundt deg igjen, så er det bare å si at du ikke vil ha noe av det. Punktum. Respekterer ho ikke det - vel, da har jeg ikke flere råd å gi. I så fall så er du den store personen, og du står imot. Ikke med "fy faen di jævla hore stikk hjemmat der du kom fra", men "jeg er den jeg er, og jeg kan bevise for venninna di at jeg ikke er den du sier". Oh they are playing ya De er katten(e) og du er musen. Herrgud som de ler av deg nå... Mao, ikke gidd dette våset. Det gjør de helt sikkert. Men ville du ikke hatt enorm respekt for OP om han klarte å stå imot og få denne jenta? Her mener jeg ikke få som i bli kjæreste med, men få som i knulle og dumpe. Hvis han er mann nok, så vrir han det om til at han styrer showet. Det er faktisk ikke riktig at de styrer han. Det skal være omvendt. Se på det som en utfordring! Hvis du spiller kortene riktig, så får du med deg begge hjem og tar de på tur. DA kan du komme og innkreve den 500-lappen jeg vedda på at du ikke klarte det Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis ho prøver å komme seg rundt deg igjen, så er det bare å si at du ikke vil ha noe av det. Punktum. Respekterer ho ikke det - vel, da har jeg ikke flere råd å gi. I så fall så er du den store personen, og du står imot. Ikke med "fy faen di jævla hore stikk hjemmat der du kom fra", men "jeg er den jeg er, og jeg kan bevise for venninna di at jeg ikke er den du sier". Oh they are playing ya De er katten(e) og du er musen. Herrgud som de ler av deg nå... Mao, ikke gidd dette våset. Det gjør de helt sikkert. Men ville du ikke hatt enorm respekt for OP om han klarte å stå imot og få denne jenta? Her mener jeg ikke få som i bli kjæreste med, men få som i knulle og dumpe. Hvis han er mann nok, så vrir han det om til at han styrer showet. Det er faktisk ikke riktig at de styrer han. Det skal være omvendt. Se på det som en utfordring! Hvis du spiller kortene riktig, så får du med deg begge hjem og tar de på tur. DA kan du komme og innkreve den 500-lappen jeg vedda på at du ikke klarte det Jeg gjør det enkelt, jeg gir blaffen i hun. Har ikke gjort noe galt og siden hun plutselig ditche meg på dansegulvet så finner jeg heller en annen Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Svar til førstepost: Det finnes utallig mange andre jenter der ute, skjønner ikke hvorfor man skal gå etter de som det er dømt til å bli drama og problemer med.. Venninna til eksen sier seg selv at det kommer til å bli forviklinger og problemer med. Endret 3. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja,hvorfor i all vide verden velge en du allerede nå kan ane at det bare blir drama og bråk med? Neida du har ikke gjort noe galt, men du tramper rundt i noe som kan bli en skikkelig salat etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå