gelerium Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei, Sitter idag pr. dags dato med trådløs mus og tastattur og det er egt. supert for spilling men skulle ønske jeg hadde en god fjernkontroll som virket all over i windows? Har leitet på internett men enten er de for lite avangsert eller har en 7" skjerm som egt. står uten funksjon for min del. Det jeg ønsker er gjerne ett qwerty taste oppsett en mouse pad eller gyro ( wii sak ) så må størrelsen ikke overgå to vanlige fjernkontroller. Og helst en fjernkontroll som er til salgs ikke en som det går rykter om skal komme snart... Noen som vet om en slik tilsalgs på internett i Norge\Utlandet? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei, Sitter idag pr. dags dato med trådløs mus og tastattur og det er egt. supert for spilling men skulle ønske jeg hadde en god fjernkontroll som virket all over i windows? Har leitet på internett men enten er de for lite avangsert eller har en 7" skjerm som egt. står uten funksjon for min del. Det jeg ønsker er gjerne ett qwerty taste oppsett en mouse pad eller gyro ( wii sak ) så må størrelsen ikke overgå to vanlige fjernkontroller. Og helst en fjernkontroll som er til salgs ikke en som det går rykter om skal komme snart... Noen som vet om en slik tilsalgs på internett i Norge\Utlandet? Tja, en mulig løsning er jo Logitech DiNovo Mini (med mousepad) og så kanskje en gyration mus da. Det blir en dyr løsning dog. Tipper rundt 2.500,- til sammen. DrE Lenke til kommentar
gelerium Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) ja har sett litt på det der, men blir nok litt i dyreste laget... for greien er jo litt som sikkert flere skjønner... damen synes ikke det er så pent med en mus og ett tastatur på kaffe bordet Endret 1. mars 2009 av gelerium Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Problemet er å tilfredsstille ønsket ditt om at fjernkontrollen skal virke "all over" i windows òg med qwerty. Det er ikke mange fjernkontroller som out-of-the-box styrer rubbel og bit i div programmer til windows og har qwerty (meg bekjent) Gjør som meg: installere XBMC for windows. Det tar seg av alle ting min fru vil bruke stuepcen til, som bilder av barna, frustrerte fruer, en film i ny og ne, barne-dvd`er osv. Alt styres med èn fjernkontroll. Logitech Harmony 895. Mottakeren på pcen er en Windows MCE remote mottaker. På harmonyen har jeg satt opp "activitties". "mediasenter" for typiske pc-ting og "se TV" for styring av kabel-tv, slik at det blir færrest mulig knappetrykk for å komme i mål. For resten av hennes pc-behov har vi en gammel ibm t41 liggende. Lenke til kommentar
gelerium Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Ja tror jeg joiner deg der og går til innkjøp av en harmony Takk for svarene! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja tror jeg joiner deg der og går til innkjøp av en harmony Takk for svarene! Personlig bruker jeg Harmony 555 og Logitech ps3 tastaturet med touchpad og fult tast! funker strålende.. 350kr for tastaturet 100kr for bluetooth doggle 500kr for fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå