Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig å nappe f. eks penis hår?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Napperen

Halla

Før syntes jeg det var vondt å nappe nesehårene, men nå syntes jeg det er digg med den lille smerten det gir meg.. Jeg napper også nippelen min som gikk overraskene greit, senest for 2 uker siden så tenkte jeg skulle teste hvilken lvl jeg var på, og jeg nappet hårene som hadde gått litt for langt ved penisroten, dette gikk også fint, men ville ikke anbefalt det for nybegynnere eller folk som har 0/300 i skill lissom..

Men dette er seriøst, jeg napper med en pinsett, og lurte om det er farlig å nappe siden det er så tynn hud der, kan det skje noe farlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det anbefales at du bruker tørr hud krem på det område du skal nappe en natt før du setter igang med napping. Og likefør napping anbefales det at du vasker de aktuelle område med så varmt vann som du bare tåler. men ikke kok eggene dine da.

Det hindrer sånne "små synlige hull"

Endret av Afghan0
Lenke til kommentar
Det anbefales at du bruker tørr hud krem på det område du skal nappe en natt før du setter igang med napping. Og likefør napping anbefales det at du vasker de aktuelle område med så varmt vann som du bare tåler. men ikke kok eggene dine da.

Det hindrer sånne "små synlige hull"

ja det der funker, men man burde også bruke kaldt vann etterpå for å lukke porene, dette gjelder også ved vanlig barbering.

:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...