CS_eR GøY Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Familien skall kjøpe ny pc og jeg har ingått en avtale om at jeg skall få låne de delene vi kjøper til familie pcn trenger demm (skall vell oppgradere om 1-2 år) har 1800 xp 512 ddr osv så jeg tror ikke det blir noe problem jeg har 4300 tusen til rådighet og er litt intresert i overklokking og er litt keen på en p4 prossesor (best til klokking?) med tanke på at zalman har kommet med 7000cu kjølerne sine som er veldig efektive og stille gående så at 533 fsb 2.53 ikke var så veldig mye dyrere en 2.4 hoved kort vet jeg ikke så mye omm men jeg har lest noen tester av bh7 men det er ikke dual ddr? og bare 4x agp? er det dårlig? har radeon 9700 pro har sett litt på corsair ramm men har sett at alle priser geil ramm opp i skyene. er geil best? stor forksjell? har tenkt til å bestille fra komplott tar gjerne i mot forslag på nforce 2 løsninger med barton osv men er det noen bra stille gående kjølere til barton 2500? er det noen somm kan komme med forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå