Bruker-146784 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har ganske mange spørsmål så jeg skriver dem ikke i den "virkelige" Killzone 2 tråden. Og jeg spiller akkurat nå på easy. 1. Jeg spiller nå på levelen Cruise. Men hvordan i ******* skal jeg få tatt bossene egentlig? Det flyger jo roboter rundt meg og hundrevis av Helghaster og jeg greier ikke å drepe robotene, Helghastene og bossene på samme tid. 2. Går det an å få perker? 3.Når tid får man de andre klassene og våpenene? 4.Før man joiner en server, er det mulig å se hvilke maps serveren er på da? 5.Tror dere Guerrilla kommer til å gi ut flere ranker, baner osv i flerspilleren? 6. Bruker egentllig Helghastene militær taktikker? Det kommer sikkert flere Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan bare svare på noen få ting 2. Tror ikke du kan få perker 3. Klasser og våpen får man etterhvert som man går opp i rank, den andre pistolen får du av 10 pistol kills 8 ganger altså medaljen for 10 pistol kills 4. Tror ikke det, jeg synes det systemet er dårlig og burde oppdaters, det er også vanskelig å få joinet med venner, med mindre man går inn på servere med 10+ ledige plasser 6. Det lille jeg har spillt SP ser det ikke veldig sånn ut, men er usikker her Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ganske mange spørsmål så jeg skriver dem ikke i den "virkelige" Killzone 2 tråden. Og jeg spiller akkurat nå på easy. 1. Jeg spiller nå på levelen Cruise. Men hvordan i ******* skal jeg få tatt bossene egentlig? Det flyger jo roboter rundt meg og hundrevis av Helghaster og jeg greier ikke å drepe robotene, Helghastene og bossene på samme tid. 2. Går det an å få perker? 3.Når tid får man de andre klassene og våpenene? 4.Før man joiner en server, er det mulig å se hvilke maps serveren er på da? 5.Tror dere Guerrilla kommer til å gi ut flere ranker, baner osv i flerspilleren? 6. Bruker egentllig Helghastene militær taktikker? Det kommer sikkert flere 1. Skyte de. Bruk cover mye og beveg deg rundt. Alle flyvende ting er bare å få nok kuler i så sprenger de. 6. Er vel snakket om at på vanskelighetsgraden Elite har Helgastene en såkal SWAT ai. Ikke vet jeg hva det går i, men de er nå flinke til å flanke deg om du blir passiv selv på enklere vanskeligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå