FrenZzY Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hei For litt siden hadde jeg en acer aspire 7520, men den ble ødelagt. Og nå har jeg tenkt til å kjøpe ny bærbar pc på 15,4" til maks 11k. Den burde dra de fleste spill, men spiller mest cs 1.6. Har sett litt på denne Fujitsu Siemens Amilo Pa3553-005 Ser denne bra ut eller har dere andre forslag? Takker for tips EDIT: Skal helst være ganske stillegående... Endret 1. mars 2009 av flw95 Lenke til kommentar
umarex Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei For litt siden hadde jeg en acer aspire 7520, men den ble ødelagt. Og nå har jeg tenkt til å kjøpe ny bærbar pc på 15,4" til maks 11k. Den burde dra de fleste spill, men spiller mest cs 1.6. Har sett litt på denne Fujitsu Siemens Amilo Pa3553-005 Ser denne bra ut eller har dere andre forslag? Takker for tips EDIT: Skal helst være ganske stillegående... Har en side som du kan sjekke ut og lete og bygge din egen bærbar til dine behov her Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Har en side som du kan sjekke ut og lete og bygge din egen bærbar til dine behov her Kan man ikke velge skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå