Eirik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sant nok, men har prøvd 64bit en gang, og det var en gang for mye. Det er ikke så stor forskjell på 3,7ellernoe GB og 4GB. Men jesus, hvis man absolutt skal ha alle 4 gb i behold, så vær så god.. Jeg anbefaler saker og ting basert på egne (og andres) erfaringer, og ikke det som står på papiret/i specs. Dersom noen har andre har erfaringer så strider mot mine, vær grei å si hva du har opplevd Sier ikke at mine svar er 'fasit', men det er mine erfaringer. Dersom noen ikke setter pris på dem/syns jeg er til bry, vær grei og si det. Så skal jeg stille og rolig trekke meg unna. Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ikke for å styre unna pointet ditt her , men jeg så dere snakka kabinett istad. funker dette? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jada.. det funker vel. Men kan tenke meg at de viftene bråker mer enn de kjøler Anbefaler Antec eller Lian Li framfor de der :thmumbup: Lenke til kommentar
rhym Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sant nok, men har prøvd 64bit en gang, og det var en gang for mye. Det er ikke så stor forskjell på 3,7ellernoe GB og 4GB. Men jesus, hvis man absolutt skal ha alle 4 gb i behold, så vær så god.. Jeg anbefaler saker og ting basert på egne (og andres) erfaringer, og ikke det som står på papiret/i specs. Dersom noen har andre har erfaringer så strider mot mine, vær grei å si hva du har opplevd Sier ikke at mine svar er 'fasit', men det er mine erfaringer. Dersom noen ikke setter pris på dem/syns jeg er til bry, vær grei og si det. Så skal jeg stille og rolig trekke meg unna. 4GB limit betyr at det kun er 4GB allocation space tilgjengelig. Hvis du f.eks har et skjermkort med 1GB RAM vil du ha under 3GB reell RAM. 64bit Vista er stein stabilt (men xp 64bit er litt tvilsomt visstnok). Skulle ikke være noe problem med ny hardware. Lenke til kommentar
S3Current Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Sant nok, men har prøvd 64bit en gang, og det var en gang for mye. Det er ikke så stor forskjell på 3,7ellernoe GB og 4GB. Men jesus, hvis man absolutt skal ha alle 4 gb i behold, så vær så god.. Jeg anbefaler saker og ting basert på egne (og andres) erfaringer, og ikke det som står på papiret/i specs. Dersom noen har andre har erfaringer så strider mot mine, vær grei å si hva du har opplevd Sier ikke at mine svar er 'fasit', men det er mine erfaringer. Dersom noen ikke setter pris på dem/syns jeg er til bry, vær grei og si det. Så skal jeg stille og rolig trekke meg unna. 4GB limit betyr at det kun er 4GB allocation space tilgjengelig. Hvis du f.eks har et skjermkort med 1GB RAM vil du ha under 3GB reell RAM. 64bit Vista er stein stabilt (men xp 64bit er litt tvilsomt visstnok). Skulle ikke være noe problem med ny hardware. Stein stabilt er en ting, men det eneste som egentlig betyr noe for meg er om jeg kan spille alle spillene med det eller om det blir clusterf*** i alle retninger :S Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 fant en bra sak her under en liten surfe-session: http://news.softpedia.com/news/Windows-ver...4bit-1349.shtml Den skulle vel beskrive pros & cons ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå