EinarEriksen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå vil Telenor slutte å tilby gratis mobilsvar til sine kunder. Les mer Lenke til kommentar
jano22 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Nå vil Telenor slutte å tilby gratis mobilsvar til sine kunder.Ingen bombe at Telenor tar seg betalt, det har de alltid gjort og det så det svir. Min kone og jeg har vært storfornøyde kunder hos Talkmore, helt til de fusjonerte med nettop Telenor. Da var det VEKK.....Fort. For de av oss som er gamle nok til å ha hatt et kundeforhold (" tvunget") hos gamle Televerket er det en befrielse å kunne rømme fra etterfølgeren, som ikke er et hakk bedre. Ønsker den møkkabedriften alt vondt. Jan Les mer Endret 1. mars 2009 av jano22 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Aldri hatt bruk for likevel. Har meir vore eit irritasjonsmoment da folk flest må deaktivere denne tjenesten. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da ønsker jeg å skrive meg vekk fra telefonsvar. Jeg har aldri hatt bruk for den tjenesten ettersom jeg får en sms om det virkelig var noe viktig. Ellers så får jeg en melding eller to når jeg ikke rekker å ta telefonen når besta ringer, disse inneholder pustelyder og noen hallo til hun innser at det ikke er noen i den andre enden, og legger på. Hva skal jeg gjøre for å fjerne telefonsvar fra mitt abbonement? Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Det er en feil her. Djuice Magnum er et utgått abonnement. Kilde: http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnement/utgaatt/ Endret 1. mars 2009 av Leaκim Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva med Djuice Complete? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 At et abonnement er utgått, betyr ikke at det ikke finnes kunder som har det. Det betyr bare at du ikke kan bytte til det. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Burde vel kanskje fått med at Telenor ikke informerte sine kunder om denne prisøkningen, hverken på deres egen hjemmeside eller på sms. De hevdet først at den var utlyst i fire aviser og norsk lysningsblad. Når jeg spurte når (siden det ikke stod på nettet) så fikk jeg til svar at jeg hadde fått feil info, nå hadde de bare reklamer i fire aviser. Men fikk aldri tid og dato dette stod. Vil anta at dette er i strid med kontraktsvilkårene deres, selv om de selvfølgelig hevder det motsatte. Uansett e det utrolig dårlig at de ihvertfall ikke annonserer dette på sine hjemmesider, men her står det bare om prisreduksjoner ( Tilfeldig ? Neppe). Link til tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1067057&hl= Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bryr meg ikke så meget, ser heller på mobilsvar som en irriterende funksjon. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 De skriver at de skal fokusere på andre tjenester. Som hva da? Er dette kun en dårlig unskyldning for å øke prisen? Det tror jeg! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er ikke frivillig at Telenor har høye priser. Det er konkurransetilsynet som hindrer dem i å by under konkurrentene sine pga. sin store markedsandel. Dette i følge bekjente som jobber i Telenor. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Enig, cybahduck. VIl de ha tak i meg, får se sende en SMS :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei vi glemte helt å informere om det gitt. Smakløst dårlig. Lenke til kommentar
jano22 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er ikke frivillig at Telenor har høye priser. Det er konkurransetilsynet som hindrer dem i å by under konkurrentene sine pga. sin store markedsandel. Dette i følge bekjente som jobber i Telenor. Det der tror du vel ikke på selv engang? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Man trenger ikke mange år på baken før man skjønner at det er noe som heter konkurransetilsynet her i Norge. Telenor og Netcom FÅR ikke lov å prise seg under de andre pga markedsposisjon. Visst de hadde kunnet prise seg som de ville så kunne de skviset ut de aller fleste småoperatørene ut av markedet på pris. Edit. Mobilsvar i seg selv koster jo ingenting. Men det koster å ringe for å sjekke beskjeder. Misvisende overskrift. Endret 1. mars 2009 av Super8 Fjernet personangrep Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Edit. Mobilsvar i seg selv koster jo ingenting. Men det koster å ringe for å sjekke beskjeder. Misvisende overskrift.Det er jo det som er en del av mobilsvart-tjenesten, at en ringere opp svareren sin så hvordan du kan mene at overskriften er missvisende er på meg uforstålig Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Så da mener vel du at det er pga Konkurransetilsynet at Telenor nå plutselig, uten å informere kundene, tar seg betalt for mobilsvar. Endret 1. mars 2009 av Super8 Fjernet uheldig personkarakteristikk Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da ønsker jeg å skrive meg vekk fra telefonsvar. Jeg har aldri hatt bruk for den tjenesten ettersom jeg får en sms om det virkelig var noe viktig. Ellers så får jeg en melding eller to når jeg ikke rekker å ta telefonen når besta ringer, disse inneholder pustelyder og noen hallo til hun innser at det ikke er noen i den andre enden, og legger på. Hva skal jeg gjøre for å fjerne telefonsvar fra mitt abbonement? Det er ikke Telenor du skal kontakte for å avskrive deg mobilsvar: Mobiltelefonen din har en egen innstilling som forhindrer viderekobling til telefonsvarer. Er nok de ferreste som er klar over dette, og det er sikkert ingen mobiloperatører som har lyst til å veilede kundene heller: De tjener jo store penger hver gang du ringer opp telefonsvareren din... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Værtfall Telenor fjerner Mobilsvar gladelig visst man ber om det. Jeg bruker ikke mobilsvar selv. Uansett så kan dere koble ut mobilsvar med å trykke ##002# og ring\send Lykke til Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er ikke frivillig at Telenor har høye priser. Det er konkurransetilsynet som hindrer dem i å by under konkurrentene sine pga. sin store markedsandel. Dette i følge bekjente som jobber i Telenor. Dette er bullshit.. Eneste grunnen til at Telenor ikke gjør noe med prisen er at markedsposisjonen deres gjør at de ikke trenger. De fleste velger det trygge og trauste og av den grunn tjener Telenor nok på disse kundene. Ringeprisshopperne er egentlig ikke en kundegruppe som betyr stort i det store og hele, noe markedsandelen til alle "billigselskapene" bekrefter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg