Griffin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) God aften. Jeg har prøvd å reinstallere XP på min eldste pc. Dette fungerte selvsagt fint slik det alltid har gjort. Derimot, så når jeg restarter så får jeg i oppstarten beskjed om å insert bootable device. I BIOS så er boot priority'en: 1.Cd rom 2.Harddisk Dersom Windows XP cd'n står i, så starter den greit. Dersom jeg tar denne ut under oppstarten så får jeg beskjed om å sette i bootable device. Jeg har ikke kommet lengre enn å installere XP, skjermkort driver (GTX7800) og nettverkskortdriver. Har ingen peiling på hva dette kommer av. Noen som har en ide? ` For the record... Det er ikke snakk om noe piratvare. Endret 1. mars 2009 av Griffin Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Løst... Det var ikke bare boot priority, men også harddisk priority i bios. Når jeg satte windows harddisken som 1.pri, så funket det greit. Skjønner ikke at det likevel skulle gå med windows cd i, men ikke uten dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå