Robz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag så kjøtpe jeg Terkel I Knipe og når jeg skulle se filmen så var det dansk språk selvom coveret er på norsk og filmen er kjøpt i norge og bakpå står det at det er norsk... og utenpå står det med aksel hennies stemmer, men jeg får ikke valgt norsk filmen blir bare spilt av i dansk språk og jeg får ikke skifte.. jeg føler meg rett å slett svindlet... eller er det bare jeg som ikke klarer velge norsk språk? trenger hjeøp... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kan du ikke bare gå der du kjøpte den og forklare problemet? Vil tro de med glede hjelper deg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er den brent eller kjøpt i butikk? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er bare å gå å klage der du handlet. Hvis du skal skifte språk så trykker jeg "audio" på min fjernkontroll. Så skiftes det samme som med subtitles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå