Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jau, ein månad uten fap! I'M STRONG IN THE FORCE! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det nå jeg skal fortelle at det er skuddår i år? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ehhh grattis? Har du tenkt de som er i militære ikke ronker før perm? Det er mer en 1 måned mellom hver. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Får ein ikkje sjanse til å onanere i militæret kan eg ikkje klandre dei mange som prøver å verte dimma med vilje. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herman, du imponerer stadig. Gratulerer! Ta opp kampen med meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg klarte meg uten i et halvt år en gang. Men det var bare fordi jeg hadde mistet lysten da. Teller vel ikke. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Umenneskelig! O o Med mindre dette var då du var yngre. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Er det nå jeg skal fortelle at det er skuddår i år? Nei fordi det ikke er det :!: Endret 1. mars 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg klarte det ikke , jeg kom... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det er greitt å kjemme så lenge du ikkje fappa. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er mer en 1 måned mellom hver. Tullball. Vi hadde perm hver helg, selv under rekrutten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Umenneskelig! O oMed mindre dette var då du var yngre. Eller gammel . Lenke til kommentar
Professional Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er mer en 1 måned mellom hver. Tullball. Vi hadde perm hver helg, selv under rekrutten. Enkelte av oss gikk i hæren og valgte vekk mammadalt plassene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er mer en 1 måned mellom hver. Tullball. Vi hadde perm hver helg, selv under rekrutten. Enkelte av oss gikk i hæren og valgte vekk mammadalt plassene Som du sier, gikk du i hæren. Mye har forandret seg siden du var ung. Nå vet jeg ikke hva du mener, men jeg vil så absolutt ikke kalle rekrutten vi hadde under militærpolitiet for mammadaltplasser. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ehhh grattis? Har du tenkt de som er i militære ikke ronker før perm? Det er mer en 1 måned mellom hver. Kan man ikke fappe i millitære? Noen som har sett "Jarhed?"? Lenke til kommentar
Dolt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Privatliv har man på dass i militæret. ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 May the Force be with you in Mars FapFree month. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 May the Force be with you in Mars FapFree month. Er vell Masturbation Free March de kaller det ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå