Horrorbyte Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jaaaaaaaaaaa Hva jubler vi over? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Vi jubler over at jeg fikk bekrefta ovenfor meg selv at jeg er den personen jeg trodde at jeg var. KONGEN! Jeg må også ha en sånn kul smiley! : (Forklaring: Jeg følte det jeg trodde jeg ville føle når jeg opplevde en viss situasjon, og nå er jeg fullkommen inni meg selv.) :) EDIT: Takk for all støtte. Det hjelper meg mye å få bekreftet sannheten fra så mange personer Endret 1. mars 2009 av conflict Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kva for ein kjensle i kva for ein situasjon? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Følelsen av kjærlighet ovenfor andre, noe jeg trodde hadde blitt spist opp av min kynisisme. Derfor er jeg glad for at jeg ikke er så kald som jeg trodde Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Følelsen av kjærlighet ovenfor andre, noe jeg trodde hadde blitt spist opp av min kynisisme. Derfor er jeg glad for at jeg ikke er så kald som jeg trodde Kynisisme is a bitch. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Heter det kynisisme? Kyniskhet? Kynisisme hørtes ihvertfall riktig ut inni hodet mitt. Haha. Whaaaat? http://www.anus.com/zine/articles/cynicism...n-language.html Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kynismen er en gresk filosofisk lære. Det har uansett ingenting å si - vi vet hva du vil frem til! (: Er du sammen med den heldige? Dersom du er interessert: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Endret 1. mars 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Vel, jeg var. Og nå er vi litt av og på. Men vi er glade i hverandre, så det humper og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå