Gå til innhold

Har jeg blitt lurt?


Anbefalte innlegg

Hei , Jeg hadde en Acer Aspire L3600 med 400gb hardisk ,som jeg måtte sende inn til reperasjon pga av defekt hovedkort. Reperasjonen tok for lang tid, og jeg ble tilbudt en ny pc isteden for. De hadde ikke den samme modellen, men de sa at jeg skulle få en bedre pc istedenfor. Dette var Acer Aspire L5100 med 320gb hardisk. Er dette en bedre pc? pcen jeg hadde kostet 7000kr ,da jeg kjøpte den for ca 1.5 år siden. Pcen jeg har fått nå koster rundt 5000kr i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Dette sies seg selv, nei, du har ikke blitt lurt.

Om du kjøper en PC for 8000 i 2002, og det samme skjer med deg, og i 2012 for en "erstatnings" PC som koster 6000 i 2012, så vil det seg selv si at den er bedre.

 

Først sjekk hvor mye GB ram du har på den nye,

Ossent skjermkort,

Ossen prosessor,

Så sammenlikner du det med din gamle! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...