Trollfjes Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) - Endret 8. oktober 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner seriøst ikke hva som er gøy med slike spill.. Du kan like godt skrive noen tall i word og plusse på litt og trekke fra noe annet etter en time og oppnå samme følelsen :/ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner seriøst ikke hva som er gøy med slike spill.. Du kan like godt skrive noen tall i word og plusse på litt og trekke fra noe annet etter en time og oppnå samme følelsen :/ Bare ren tidsfordriv da du ikke har så mye å gjøre. F.eks sitte med det vedsiden av msn. Eller sånn som jeg gjør det: Jeg liker å lage bilder i photoshop, jeg gjør dette for poeng inne på spillet å får laget masse fine bilder som både jeg og klienten liker, til at jeg får enda mer ut av spillet og masse morro. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tidsfordriv er satans verk. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Tidsfordriv er satans verk. Ok. Er det ingen som spiller dette spillet? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tidsfordriv er satans verk. I lol'd :!: Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner seriøst ikke hva som er gøy med slike spill.. Du kan like godt skrive noen tall i word og plusse på litt og trekke fra noe annet etter en time og oppnå samme følelsen :/ Så vidt jeg vet kan man ødelegge for andre i Nordic Mafia. Det gir en god følelse og gjør spillet mye bedre imo. Jeg tror ihvertfall man kan drepe andre folk og sånn i Nordic Mafia? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner seriøst ikke hva som er gøy med slike spill.. Du kan like godt skrive noen tall i word og plusse på litt og trekke fra noe annet etter en time og oppnå samme følelsen :/ Så vidt jeg vet kan man ødelegge for andre i Nordic Mafia. Det gir en god følelse og gjør spillet mye bedre imo. Jeg tror ihvertfall man kan drepe andre folk og sånn i Nordic Mafia? Yes. Poenget med spillet er å lage en gjeng som kan ta over alt og får så mye respekt at en kan drepe admins *plystre* Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Spilte dette for flere år siden. Var morsomt da det var bugs så jeg hadde 3 kontoer med Don og et par bill på kontoen. Men så ble det restartet, og alt jeg til helvete. Men uannsett, er for gammal til å spille dette drittet nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Spilte det før. Spiller scandicmafia nå i stedet for.. ikke så mange som spiller det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lite fett spill, kan ikke gå rundt som i gta å drepe folk da Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Husker jeg spilte NM da jeg gikk i 8 klasse. Mange gode minner derfra! Husker at jeg og en annen fant ut en bug, en kode man skrev inn i banken for å bli Leg. Gudfar, samt få 100 mrd. Ble banna dagen etter Brukte også bot i mange måneder, ble aldri banna En i klassen min i 9 kl var moderator, men han modkilla alle han kjente på kødd. Aldersgrensa for NM var 15 år, og han var så dum å si til admin etter 3 mnd at han var 14 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå