Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner seriøst ikke hva som er gøy med slike spill.. Du kan like godt skrive noen tall i word og plusse på litt og trekke fra noe annet etter en time og oppnå samme følelsen :/

Bare ren tidsfordriv da du ikke har så mye å gjøre. F.eks sitte med det vedsiden av msn.

Eller sånn som jeg gjør det: Jeg liker å lage bilder i photoshop, jeg gjør dette for poeng inne på spillet å får laget masse fine bilder som både jeg og klienten liker, til at jeg får enda mer ut av spillet og masse morro. :)

Lenke til kommentar
Skjønner seriøst ikke hva som er gøy med slike spill.. Du kan like godt skrive noen tall i word og plusse på litt og trekke fra noe annet etter en time og oppnå samme følelsen :/

Så vidt jeg vet kan man ødelegge for andre i Nordic Mafia. Det gir en god følelse og gjør spillet mye bedre imo.

Jeg tror ihvertfall man kan drepe andre folk og sånn i Nordic Mafia?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan man ødelegge for andre i Nordic Mafia. Det gir en god følelse og gjør spillet mye bedre imo.

Jeg tror ihvertfall man kan drepe andre folk og sånn i Nordic Mafia?

Yes.

Poenget med spillet er å lage en gjeng som kan ta over alt og får så mye respekt at en kan drepe admins *plystre*

Lenke til kommentar

Spilte dette for flere år siden. Var morsomt da det var bugs så jeg hadde 3 kontoer med Don og et par bill på kontoen. Men så ble det restartet, og alt jeg til helvete. Men uannsett, er for gammal til å spille dette drittet nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Husker jeg spilte NM da jeg gikk i 8 klasse. Mange gode minner derfra!

Husker at jeg og en annen fant ut en bug, en kode man skrev inn i banken for å bli Leg. Gudfar, samt få 100 mrd. Ble banna dagen etter :(

Brukte også bot i mange måneder, ble aldri banna :cool:

En i klassen min i 9 kl var moderator, men han modkilla alle han kjente på kødd. Aldersgrensa for NM var 15 år, og han var så dum å si til admin etter 3 mnd at han var 14 :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...