Gå til innhold

Finnes det anonymt kontantkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt er mulig. Hvis du kjenner noen som er telenorforhandler kan de ta en spansk en og registrere et kontantkort på en person som ikke finnes

Må desverre registreres på person nr, så da bli nok d vanskelig.. ;)

 

Ville heller ha satset på Et Lebare kontant kort, å utenlangs registrerings ark.. Da personal opplysningene på et slik et, på ingen måte blir sjekket mot neon register, om ekte eller itte..

 

Men er det snakk om at onkel poleti itte ska finne deg, eller bare at den som motar samtalen osv, itte ska finne navnet ditt på gule sider?

 

Hvis det siste, så er det bare å forandre brukeren, så er det det, å ikke ditt navn som kommer opp.. Eller vel å ikke la nret vises i telefon katalogen.. eller hemmelig nr, osv, osv..

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Nope, det er fullt mulig å registrere et kontantkort på en person som ikke finnes, men det må være et vanlig navn (for det går til manuell sjekk), f.eks ola nilsen født 010183. Må ikke ha hele personnummeret hos telenor

Manuel/feil registrering, ja.. Men da bli d trasig for den selgeren som he kvitert, hvis dette nret bli brukt te noe kriminell, å poletiet kontakter Telenor for mere info/reg. osv..

 

Trur nok han som registrerte det, da kjem fort te å "tyste" på kompisen sin, hvis poletiet eller telenor ringer han, angående det....

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at man ikke må registrere kontantkort i Sverige ennå. Da får du et svensk nummer, men for det. Det er i alle fall ikke registrert.

 

 

vet ikke jeg, men jeg har liksom kjøpt endel nr fra narvesen og fra telenor til 49 kr, FØR

 

og der var det bare å sette inn kortet og ringe i vei.. Trengte ikke registrering eller no

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at man ikke må registrere kontantkort i Sverige ennå. Da får du et svensk nummer, men for det. Det er i alle fall ikke registrert.

 

 

vet ikke jeg, men jeg har liksom kjøpt endel nr fra narvesen og fra telenor til 49 kr, FØR

 

og der var det bare å sette inn kortet og ringe i vei.. Trengte ikke registrering eller no

Men da kan kortet slutte å fungere etter en liten stund... Men jeg har bodd i Sverige og joda, svenske kontantkort må ikke registreres. Men hos Telia får du ikke nummervisning før kortet er registrert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...