hemodialyse Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg vurderer å begynne med oppkjøringa til klasse B snart, bare for å få det unnagjort mens jeg føler jeg har tid. Men veit at jeg ikke kommer til å kjøre noe særlig i Oslo før om et eller to år, så føler at jeg kommer til å "glemme" kjøringa like fort som jeg lærer den på trafikkskolen. Er det bare dumt av meg å kjøre opp allerede nå? Kanskje et dumt spørsmål, men eg er ganske ubrukelig, egentlig! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis du er gammal nok, er det ingen grunn til å utsette lappen. Har du lappen, så har du lappen! Beste er å få den så fort som mulig etter min mening, og ikke utsette den. Alltid kjekt å ha Lenke til kommentar
Ad Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt enig! Ingen grunn til å vente. Det er så utrolig deilig å være ferdig. Hvis du skal begynne å kjøre i Oslo om 1-2 år så er det vel bare å få med deg noen og øve deg hvis du føler for det, selv om du har lappen? Ingen grunn til å bruke rådyre kjøretimer på det? Det er heller ikke forbudt å betale noen ekstra kjøretimer selv om du har lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå