hYLeAPe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei. Har tenkt å gjøre dette for å få et mindre tastatur, og hvor ofte har jeg bruk for numpadden uansett? Kommer jeg til å støte på noe problem ved å klippe av matten underst med ledere i? Vil det ødlegge for noen av de andre knappene på tastaturet. Se bilde under... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Med STOR sikkerhet, tastaturet vil slutte å funke. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har du veldig liten plass på skrivebordet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Som du ser går det forbindelser fram og tilbake mellom knappane. Kutter du alle som går bort til numpad kan eg nesten garantere deg at mykje ikkje vil fungere lengre. Kjøp deg eit mindre tastatur eller skaff deg større plass. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Syns du skal prøve, for da vet vi med sikkerhet om det går eller ikke. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 kommer jo garantert til å prøve Men, test-tastaturet jeg fant hadde desverre selve tilkoblingen til kabelen rett over numpaden, så det tastaturet ble vanskelig. Skal se om jeg kan finne noe annet å prøve på... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er jo bare en bonus. Da får du jo trådløst i samme slengen. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 haha, men har en nødplan. Jeg kan skjære vekk all plasten og la "matta" inni tastaturet ligge under musematta :!: Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er jo bare en bonus. Da får du jo trådløst i samme slengen. Haha Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 uten numpad Dyrt, men det koster litt å klippe istykker vanlige keyboards til det funker også Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 det der var jo bortimot bærbar tastatur? Og det blir for stor overgang... Har tenkt på microsoft sitt X6 tastatur, men jeg har dessverre ikke penger til det for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå