Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei! Hvordan jeg få <title></title> til å inneholde PHP for å hente titelen på siden fra en config.php fil jeg har? Slik at det står i config.php $title= eller noe. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 <title><?php echo $title; ?></title> Ikke glem at du må inkludere filen hvor $title er satt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan gjør jeg det Jeg holder på å lage en side som ikke skal være kjeme avansert Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) For å inkludere en fil bruker du include(): <?php include( 'filen_min.php' ); ?> Endret 28. februar 2009 av Runar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå som du er her Så kan jeg også bruke Include() til å få et felt på siden til å være den siden jeg er på? Altså det andre på siden er det samme men det som er midt på siden endrer seg til den siden jeg er på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Kan du prøve å forklare på en annen måte? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke så viktig nå Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Søk på php include script, ligger en drøss med forskjellige slike både her på forumet og ellers på nett. Å bruke iframes, frames eller lignende til det du beskriver er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå