Nidhogg Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvordan melder man seg ut av statskirka? Grunnen min er at jeg ikke er kristen og ser derfor ikke poenget med å være medlem. Til dere som vil prøve å konvertere meg til kristendommen: FØKK ÅFF Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 http://www.hef.no/ NEI Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Nei, hvis du ikke vil ha et skjema for å melde deg ut av statskirka så får du lage ditt eget da... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 http://www.hedning.no/hedning/arkiv/brosjy...yre/utmeld.html <-- fyll ut og send inn skjemaet Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg vil gi en takk til Nidhogg og Anders Leipsland. Dere har hjulpet meg på vei til å se lyset. I dag skal jeg melde meg ut! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Nidhogg: En grunn til å bli kristen; Gud er kul... Sjekk ut her. Exodus 4 11 The LORD said to him, "Who gave man his mouth? Who makes him deaf or mute? Who gives him sight or makes him blind? Is it not I, the LORD ?" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kommunehuset -> Prestekontoret -> si: jeg vil ut = skjema osv... Hvis de spør hvorfor, svar med at du er en hedonist eller solipsist e.l. :wink: Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis du ikke melder deg inn i ett annet trossamfunn, humanetiskforbund eller lignende vil statskirka fortsatt få pengestøtte fra staten for deg som om du fortsatt er medlem, selv om du har meldt deg ut. Hva hjelper det å melde seg ut hvis de fortsatt tar skattepengene dine Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis du ikke melder deg inn i ett annet trossamfunn, humanetiskforbund eller lignende vil statskirka fortsatt få pengestøtte fra staten for deg som om du fortsatt er medlem, selv om du har meldt deg ut. Hva hjelper det å melde seg ut hvis de fortsatt tar skattepengene dine wtf? Stemmer det? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nidhogg: En grunn til å bli kristen; Gud er kul... Sjekk ut her. Gud leker med bakenden til korguttene. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Nei, hvis du ikke vil ha et skjema for å melde deg ut av statskirka så får du lage ditt eget da... jeg trodde du ville ha meg inn i humaetisk forbund sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå