Gå til innhold

BK: Fartøy i dokk

Ponus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for lærerike tilbakemeldinger. Refleksen fra en klar sjø skal jeg klart eksperimentere med.

Langeksponering med lavere iso er motsatt av hva jeg har tenkt, men absolutt noe jeg skal forsøke på. Men her er der som du sier einaros noe støy og da hadde det kanskje vært best med noe kortere eksponering med høyere iso?

Lenke til kommentar

Dette så uklart ut til å være stativ og fjernutløser. Er det kitobjektivet du bruker?

Prøv deg på nytt og still ISO til 100 og blenderåpning rundt 9 og lukkertiden som kreves.

Da burde det bli helt andre resultater.

Og jeg ville kuttet litt i toppen og fått med mere av refleksjonene i det stille vannet...

Lenke til kommentar
Dette så uklart ut til å være stativ og fjernutløser. Er det kitobjektivet du bruker?

Prøv deg på nytt og still ISO til 100 og blenderåpning rundt 9 og lukkertiden som kreves.

Da burde det bli helt andre resultater.

Og jeg ville kuttet litt i toppen og fått med mere av refleksjonene i det stille vannet...

Hadde ikke stativ, nei......har kjøpt dette i ettertid. Lav ISO og høy blenderåpning....kan ikke vente på å prøve :-)

Lenke til kommentar

Dette er et perfekt eksempel på hvor bra bildekritikken her inne innimellom kan fungere. Konstruktive tilbakemeldinger av mer erfarne brukere med en masse konkrete tips til forbedringer. Brukern selv

tar til seg tilbakemeldingen og lærer masse på veien !

Blir nesten rørt når jeg ser slike tråder :)

Har ingenting å legge til og ser frem til nye nattbilder fra en opplyst Ponus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...