Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han er jo søt da<3 Dj_Dark: Mugge med ØL????????? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Går gjennom bildene nå. Når kommer resten opp? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mrbjoern skal fikse server-tingen sin når han får tid. Han er hjemme nå, men aner ikke hva han somler med. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 http://www.kamfjord-it.no/~wheelman/Forumt...reff_02_007.jpg Jeg gikk forbi dere et eller annet sted oppi der. (Tror jeg ). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hm, vi så masse "unger" stå og henge utafor stortinget igår ettermiddag, kanskje det var dere..men de så litt yngre ut egentlig. Var i byen for å spise middag +drikke øl med en kompis. Endret 1. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 SÅ da du ikke ifra? vi er ikke så vansklige og få øye på( særlig ikke dne gule jakka mi til H på bildet) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei, var egentlig ikke særlig interessant å si fra, for kompisen min har aldri vært på hw.no, og vi var på vei til restauranten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Mrbjoern skal fikse server-tingen sin når han får tid. Han er hjemme nå, men aner ikke hva han somler med. Jeg koser meg til bildene vi tok i går kveld. Ok, sånn srsly. Artig treff, koselige mennesker. Jeg lekte pimp. Og bilder kommer forhåpentligvis opp snart. Endret 1. mars 2009 av mrbjoern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Merkelig hvordan alle bilder av DJ_Dark enten ser CP ut eller så er det helt opp i tryne på han Kjeften. Han er jo søt da<3 Dj_Dark: Mugge med ØL????????? Men ingen ville være med på den Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg var jo med! men toget mitt gikk jo så jeg måtte jo dra:( vi får ta det en anna gang XD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mrbjoern skal fikse server-tingen sin når han får tid. Han er hjemme nå, men aner ikke hva han somler med. Jeg koser meg til bildene vi tok i går kveld. *fapfapfap*? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) *fapfapfap*? To much forum hawtness. Går gjennom bildene og laster de opp nå. Endret 1. mars 2009 av MrBjoern Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 link link:D gif gif Link kommer når jeg er ferdig med å sensurere og laste opp. Pc-en er treg i dag, så dette kan ta litt tid. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 greit med sensur vi vil ikke ha bildene som ble tatt etter at de fleste dro XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 er det bare jeg som mener å ha sett TinaM på et annet sted en forumet før? hu virker kjent ut så, har hu vært på tv elns? Jeg har ikke vært på tv =) Så masse eh.. fine bilder O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg