Gå til innhold

Aftermath - HWtreff i Oslo 28 februar 09

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt snurt over at Ola ikke ble med meg og Halvor :(

Litt selvrespekt eier jeg da

Ro det ned, vi under 18 på treffet satt igjen med en ølregning på 564 kr for 3 ølmugger...

To av ølmuggene ble garantert betalt, det var jeg selv vitne til. Den siste kan jeg ikke svare for.

Men, dere må huske at det ble betalt litt på kryss av bordene og forskjellig, så det er mulig det ble betalt til andre bord enn man skulle. Vet ikke om det kan ha hatt noen innvirkning på noe, men. Var også en del som dro før resten, har noen sjekket om disse betalte? Og hvordan vet dere at det er ølregningen som ikke ble betalt? Da vi stakk lå det en stor bunke penger på bordet.

Greit, vi gikk bare ut i fra det pga. ølmuggene var det som kosta mest av det på kvitteringen... men noen har ikke betalt greiene sine nei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Inder-duden sto og masa i en evighet hvert fall. Pac-man ordna opp til slutt selvsagt.

Det var Probin som tilslutt ordnet opp, kudos til han!

Lenke til kommentar

Roy har kredittkort! :!:

Men jeg var hvertfall vitne til at LueDotten og Mimir betalte for seg. Både LD og M la penger på bordet samtidig Onyx la ned penger.

Men, helt klart, det er sykt dårlig gjort å ikke betale for seg. Den som ikke betalte for seg bør ta kontakt med Pac-Man, eller hvem det nå var som gjorde opp, og gjøre opp for seg hvis det var en av dem som måtte legge ut.

Og ja, Mimir ble sørpe :!: Men det er nå en gang slik jeg liker ham aller, aller best :love: :!:

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Roy har kredittkort! :!:

Men jeg var hvertfall vitne til at LueDotten og Mimir betalte for seg. Både LD og M la penger på bordet samtidig Onyx la ned penger.

Men, helt klart, det er sykt dårlig gjort å ikke betale for seg. Den som ikke betalte for seg bør ta kontakt med Pac-Man og gjøre opp for seg hvis det var han som måtte legge ut.

Og ja, Mimir ble sørpe :!: Men det er nå en gang slik jeg liker ham aller, aller best :love: :!:

Har liste over hvem som la ut hvor mye, de som ikke betalte for seg skal be hunted down

Blarcky la ut 100

Wheelman 50

Mrbjoern 100

Probin la ut 265 for bordet sitt

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg la ikke ut for noen andre enn meg og n4w (fikk penger av han før han stakk)

Den som tok på seg "gjelda" til Peppes var isåfall Probin, vi var de to siste som dro fra Peppes.

Så de som føler seg litt skyldig i å ikke å ha betalt alt de skulle: Ta kontakt med Probin.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Har Mimir sovna enda eller? :wee:

Hvorfor skulle han det?

3 ølmugger..... msg snakker om fullt spritskap hjemme... party hos msg på hadeland

Nei jeg aner virkelig ikke jeg

Nå drakk vel ikke Mimir opp tre ølmugger selv? Desutten er det ingen her som har begitt seg igang på spritskapet mitt enda.

Lenke til kommentar
Har Mimir sovna enda eller? :wee:

Hvorfor skulle han det?

3 ølmugger..... msg snakker om fullt spritskap hjemme... party hos msg på hadeland

Nei jeg aner virkelig ikke jeg

Nå drakk vel ikke Mimir opp tre ølmugger selv? Desutten er det ingen her som har begitt seg igang på spritskapet mitt enda.

Neida, men han var godt delaktig kan jeg tenke meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...